رفع چند ایراد شورای نگهبان از استانی شدن انتخابات در کمیسیون شوراها

امیر خجسته درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،توضیح داد: درجلسه عصر روز گذشته کمیسیون شوراها ایرادات شورای نگهبان به طرح انتخابات استانی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.این شورا ۵ ایراد به طرح مذکور گرفته بود که برخی از آن بر طرف شد. نماینده مردم همدان درمجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد:باقی ایرادهای شورای …

امیر خجسته درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،توضیح داد: درجلسه عصر روز گذشته کمیسیون شوراها ایرادات شورای نگهبان به طرح انتخابات استانی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.این شورا ۵ ایراد به طرح مذکور گرفته بود که برخی از آن بر طرف شد.

نماینده مردم همدان درمجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد:باقی ایرادهای شورای نگهبان با حضور نماینده این شورا در نشست آینده کمیسیون شوراها بررسی و بر طرف می شود.

وی عنوان کرد: برای بررسی ایرادهای طرح استانی شدن انتخابات،نمایندگانی از وزارت کشور و اطلاعات در جلسات کمیسیون حاضر می شوند تا نقطه نظرات دولت نیز دراین طرح لحاظ شود.

این نماینده عنوان کرد:اعضای کمیسیون شوراها درتلاش هستند تا ایرادات شورای نگهبان را برطرف کنند تا استانی شدن انتخابات به این دوره از انتخابات مجلس برسد و اجرایی شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس همچنین عنوان کرد: قرار بود درجلسه روز گذشته “عبدالرضا رحمانی فضلی “وزیر کشور برای پاسخ به سوالات هفت نفر از نمایندگان در کمیسیون حضور یابد که متاسفانه بدون اعلام قبلی، در کمیسیون حاضر نشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا