جهانبازی: سازمان لیگ برای داوران پول ندارد

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم یدالله جهانبازی در مورد پرداخت نشدن دستمزد داوران برای قضاوت در بازی‌های نیم فصل دوم فصل گذشته لیگ برتر اظهار داشت: قرار است در کلاس‌های توجیهی مشخص شود چه کسی باید پیگیر مطالبات داوران باشد. آقایان می‌گویند با کسری بودجه روبه‌رو شده‌اند و به خاطر همین …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم یدالله جهانبازی در مورد پرداخت نشدن دستمزد داوران برای قضاوت در بازی‌های نیم فصل دوم فصل گذشته لیگ برتر اظهار داشت: قرار است در کلاس‌های توجیهی مشخص شود چه کسی باید پیگیر مطالبات داوران باشد. آقایان می‌گویند با کسری بودجه روبه‌رو شده‌اند و به خاطر همین پول ندارند. ظاهرا چشمه بودجه به داوران که می‌رسد، خشک می‌شود!

وی افزود: حدود ۱۰،۱۱ بازی در نیم فصل دوم قضاوت کردم. برای هر بازی باید ۶۰۰ هزار تومان پرداخت شود که با مجموع ایاب و ذهاب به ۶،۷ میلیون تومان می‌رسد. ضمن اینکه از این مبلغ باید ۱۰ درصد مالیات بدهیم. این پول در قبال پول‌های میلیاردی در فوتبال ما هیچ است، در صورتی که شاید مجموع مطالبات همه داوران کشور به ۷۰۰،۸۰۰ میلیون تومان نرسد.

«دیواری کوتاه‌تر از داوران وجود ندارد». داور بین‌المللی کشورمان تصریح کرد: هم سازمان لیگ و هم کمیته داوران در رابطه با مطالبات داوران کوتاهی کرده‌اند. سازمان لیگ برای مراسم قرعه‌کشی لیگ پول زیادی برای گرفتن سالن و امکاناتش هزینه کرد ولی برای داوران پول ندارد. جای شکرش باقی است که ما از نیم فصل دوم سال گذشته طلب داریم اما داوران لیگ دسته اول و پایین‌تر ۳،۴ سال است پول نگرفته‌اند و از پول زن و بچه‌شان استفاده کرده و قضاوت می‌کنند.

جهانبازی گفت: فکر می‌کنم با آمدن مسعود عنایت شرایط داوران بهتر شود، چرا که او پیگیر کارهای داوران است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا