تکلیف باشگاه سایپا پنج‌شنبه مشخص می‌شود

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا نادر وادی‌خیل، با بیان این که هنوز رفتن سایپا از البرز قطعی نشده، گفت: وزیر ورزش مخالفت خود را با انتقال سایپا به تهران اعلام کرده و تا به امروز این موضوع به هیچ عنوان قطعیت پیدا نکرده است. وی افزود: ما در حال بررسی راهکارها …


به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا نادر وادی‌خیل، با بیان این که هنوز رفتن سایپا از البرز قطعی نشده، گفت: وزیر ورزش مخالفت خود را با انتقال سایپا به تهران اعلام کرده و تا به امروز این موضوع به هیچ عنوان قطعیت پیدا نکرده است.

وی افزود: ما در حال بررسی راهکارها هستیم و از همه توان استان برای حفظ این تیم در استان البرز استفاده خواهیم کرد.

وادی خیل با اشاره به این که ثبت قرارداد بازیکنان سایپا در هیات فوتبال تهران به منزله قطعی شدن انتقال این تیم به تهران نیست، یادآور شد: این باشگاه ثبت تهران است و موظف است تا روشن شدن موضوع روال عادی خود را طی کند، ثبت قراداد بازیکنان این تیم در هیات فوتبال تهران به منزله خروج سایپا از البرز نیست و مدیران استان به جد دنبال حفظ این تیم هستند.

وی گفت: شاید از دیدگاه مدیران باشگاه سایپا موضوع برگشت این تیم به تهران تمام شده باشد اما به هیچ عنوان از نظر ما این اتفاق رخ نداده و تلاش می‌کنیم با رایزنی‌های انجام گرفته مانع این انتقال شویم.

به گفته وادی خیل، در جلسه شورای عالی ورزش استان البرز احتمال حضور معاون وزیر ورزش نیز وجود دارد.

رقابتهای لیگ برتر از ۸ مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا