گزارش تمرین پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین نوبت بعدازظهر سه‌شنبه را از ساعت ۱۷ به وقت محلی و ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران آغاز کردند. بازیکنان پس از صحبت‌های کوتاه برانکو، تمرینات خود را با دویدن و گرم کردن زیر نظر تی‌هومیر شروع کردند. دروازه‌بان‌ها به صورت جداگانه …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین نوبت بعدازظهر سه‌شنبه را از ساعت ۱۷ به وقت محلی و ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران آغاز کردند.

بازیکنان پس از صحبت‌های کوتاه برانکو، تمرینات خود را با دویدن و گرم کردن زیر نظر تی‌هومیر شروع کردند.

دروازه‌بان‌ها به صورت جداگانه و اختصاصی با ایگور پانادیچ به تمرین مشغول شده و بازیکنان به مدت ۱۰ دقیقه زیر نظر تی‌هومیر به گرم کردن پرداختند.

مهمترین بخش تمرین امروز بعدازظهر سرخپوشان به تاکتیک‌های اختصاصی گلزنی برانکو برای بازیکنان اختصاص داشت.

ایوانکوویچ با طراحی تمرینات متفاوت، از شاگردان خود خواست با تمرکز بالا برای گلزنی آماده باشند و مهاجمان را تشویق به گل زدن می‌کرد.

برانکو در پایان این بخش تمرین، دلایل این برنامه را برای شاگردانش تشریح و تاکید کرد که این تمرین باعث خواهد شد تمرکز لازم برای گلزنی افزایش یابد.

مهدی طارمی و علی علیپور از جمله بازیکنانی بودند که در این تمرین موفق‌تر بودند.
ارسال ضربات کرنر از سمت چپ و راست توسط هادی نوروزی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان برای مهاجمان در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت.

بخش بعدی تمرین به ضربات ایستگاهی و اقدام به گلزنی توسط مهاجمان بود که باز هم برانکو تاکید داشت که ضربات در چارچوب باشد.

در قسمت دیگری از زمین تی‌هومیر به صورت اختصاصی با احمد نورالهی تمرین بدنسازی می‌کرد.

گفتنی است؛ تمرین بعدازظهر سرخپوشان در ساعت ۱۸:۳۰به وقت محلی به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا