استقلال مظلومی این شکلی خواهد بود (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که چند روزی از پایان فصل بدنسازی استقلالی ها می‌ گذرد، آبی ها در دو بازی تدارکاتی قبلی خود نتوانستند نتایج خوبی بگیرند. این تیم برابر نیروی زمینی به تساوی بدون گل رضایت داد و برابر پیکان هم یک بر صفر شکست خورد تا در حالی که ۹ روز …

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که چند روزی از پایان فصل بدنسازی استقلالی ها می‌ گذرد، آبی ها در دو بازی تدارکاتی قبلی خود نتوانستند نتایج خوبی بگیرند. این تیم برابر نیروی زمینی به تساوی بدون گل رضایت داد و برابر پیکان هم یک بر صفر شکست خورد تا در حالی که ۹ روز به شروع اولین بازی استقلال در لیگ‌برتر بیشتر باقی نمانده است، نگرانی ها بالا بگیرد.

هر چند که پرویز مظلومی معتقد است بازی های تدارکاتی نتیجه اش چندان مهم نیست، با این حال این تیم فرصت کمی دارد تا برای شروع لیگ‌برتر آماده بشود. با نگاهی به بازیکنانی که در تمرینات استقلال حضور دارند، می‌ توان ترکیب این تیم را از هم اکنون حدس زد.

دروازه‌بان
مهدی رحمتی بی تردید در لیگ پانزدهم گلر اول استقلال خواهد بود، او بعد از یک فصل دوری از این تیم امیدوار است بار دیگر خاطرات خوب گذشته را تکرار کند ؛ او که امروز بعد از گل خورده مقابل پیکان مورد انتقاد روزنامه های ورزشی قرار گرفت باید خود را آماده رقابت با وحیدطالب لو کند که منتظر لغزش احتمالی اش است.

مدافعان
با توجه به ترکیبی که مظلومی در دو بازی دوستانه از آن استفاده کرده به نظر می‌ رسد با شروع فصل امین حاج محمدی و حنیف عمران‌زاده دو دفاع وسط این تیم در بیشتر بازی ها باشند. استقلال در دفاع راست میلاد فخرالدینی را در ترکیب ثابتش می‌ بیند و در دفاع چپ هم میثم مجیدی. اگر بیک‌زاده در استقلال ماندنی شود مجیدی کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال خواهد داشت. البته استقلال در پست دفاع وسط هرائر مگویان را هم دارد و حاج محمدی و عمران‌زاده برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی چندان بی رقیب هم نیستند.

هافبک ها
تقریبا همه مطمئن هستند که روزبه چشمی و امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی ثابت آبی ها در لیگ پانزدهم خواهند بود و بازیکنی مثل خرسندنیا بسیار کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم دارند. آبی ها در پست هافبک راست خسرو حیدری ملی‌پوش را دارند که البته علیرضا رمضانی جوان هم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بدون شانس نیست. در سمت چپ هم آبی ها می‌ توانند از بازیکنانی مثل بهنام برزای، محسن کریمی و حتی یعقوب کریمی در صورتی که بتواند رضایت نامه اش را از سپاهان بگیرد، استفاده کنند. بی تردید کرار جاسم گزینه اصلی آبی ها برای قرار گرفتن در پست پشت مهاجم است .نکته جالب حضور ریوالدو در ترکیب استقلال است ، هافبکی که شبیه جواد نکونام بازی می کند اما ظاهرا بعنوان پلی میکر به استقلال آمده است .

مهاجمان
استقلال در حال حاضر فقط دو مهاجم تخصصی دارد که به احتمال فراوان از سجاد شهباززاده به عنوان تک مهاجم این تیم استفاده خواهد شد. البته آبی ها آرش برهانی را هم در لیست خود می‌ بینند که می‌ تواند یک ذخیره مطمئن لقب بگیرد. البته استقلال قرار است یک مهاجم کروات با نام پروبیچ را جذب کند که گفته می‌شود مظلومی روی توانایی او در گلزنی حساب ویژه ای باز کرده است.

ترکیب احتمالی استقلال
استقلال باید ۹ روز دیگر اولین بازی خود را در لیگ‌برتر با سیاه جامگان انجام بدهد. این تیم تنها حنیف عمران‌زاده را در اختیار ندارد و بقیه بازیکنان می‌ توانند برای این تیم بازی کنند. ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، روزبه چشمی، امین حاج محمدی، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، کرار جاسم، خسرو حیدری، بهنام برزای و سجاد شهباززاده

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا