استقرار نیروها انصارالله برای نبرد

منابع مذکور می‌گویند جنبش انصارالله (حوثی‌ها) از روز اول تعطیلات عید فطر نیروهای خود را در مناطق نزدیک به مرزهای عربستان در دو استان حجه و صعده مستقر کرده‌اند. این صف‌آرایی حوثی‌ها همزمان با اقدامات مشابه یگان‌هایی از ارتش و گارد ریاست جمهوری یمن که همپیمان انصارالله محسوب می‌شوند صورت گرفته است. این منابع اظهار …

منابع مذکور می‌گویند جنبش انصارالله (حوثی‌ها) از روز اول تعطیلات عید فطر نیروهای خود را در مناطق نزدیک به مرزهای عربستان در دو استان حجه و صعده مستقر کرده‌اند. این صف‌آرایی حوثی‌ها همزمان با اقدامات مشابه یگان‌هایی از ارتش و گارد ریاست جمهوری یمن که همپیمان انصارالله محسوب می‌شوند صورت گرفته است.

این منابع اظهار داشتند: دستورات ویژه‌ای برای حوثی‌ها و نیروهای حامی آنها مبنی بر پیشروی به سمت مناطق مرزی جهت آمادگی برای مرحله صادر شده است. وثی‌ها پیشتر هشدار داده بودند که پاسخ نقض آتش بس توسط عربستان را خواهند داد و مرحله‌ جدیدی از جنگ را آغاز می‌کنند.

منابع مذکور بدون اشاره به سایر جزییات تاکید کردند ظرف روزهای آینده شاهد بالا گرفتن بی‌سابقه درگیری‌ها در مناطق مرزی خواهیم بود.

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارلله نیز اخیرا در اظهاراتی عربستان و هم پیمانانش را تهدید کرده که به زودی اقدامات جدیدی را در پیش خواهد گرفت و در صورتی که دشمن حملات خود را علیه یمن متوقف نکند اعلام بسیج عمومی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا