ملاقات قلعه نویی با دشمن شماره یک

به گزارش ورزش سه، دو بازی نخست ملوانی ها که به تازگی دور هم جمع شده اند، مقابل ذوب آهن و استقلال برگزار خواهد شد که از این بابت شانس چندان با امیر قلعه نویی یار نبوده است. اگرچه او در هفته اول از قهرمان جام حذفی پذیرایی می کند. یحیی گل محمدی سال گذشته …

به گزارش ورزش سه، دو بازی نخست ملوانی ها که به تازگی دور هم جمع شده اند، مقابل ذوب آهن و استقلال برگزار خواهد شد که از این بابت شانس چندان با امیر قلعه نویی یار نبوده است. اگرچه او در هفته اول از قهرمان جام حذفی پذیرایی می کند.

یحیی گل محمدی سال گذشته استقلال را در دو میدان از موفقیت به دور کرد و از این جهت است که گام اول قلعه نویی را در مصاف با تیم او سخت می دانیم. ذوب آهن در دو دیدار رفت و برگشت لیگ یکی امتیاز به استقلال با قلعه نویی داد و اگر این نتایج برعکس می شد و قلعه نویی ۴ امتیاز از این دو بازی می گرفت حتی شانس عنوان سوم را پیدا می کرد. ضمن اینکه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور هم ذوب آهن با هدایت گل محمدی استقلال را شکست داد و این تیم را از جام حذفی هم خارج کرد. قلعه نویی قطعا سال ۹۳ را از یاد نمی برد که یحیی گل محمدی یکی از مهمترین کابوس هایش بود، کابوسی که فصل جدید را با او آغاز خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا