متفاوت ترین قرارداد حرفه‌ای نکونام (عکس)

داستان قرارداد محک و بازیکنان فوتبال را پژمان منتظری کلید زد؛ امضا قراردادی که بر اساس آن فوتبالیست‌ها متعهد می‌شوند به پیوندی همیشگی با موسسه محک و دوستی و مهر با بچه‌های سرطانی . نکونام یکی از بازیکنانی‌ست که با پاسخ مثبت به این پیشنهاد، قراردادی با کودکان سرطانی موسسه محک امضا کرده است؛ مطابق …

01032732داستان قرارداد محک و بازیکنان فوتبال را پژمان منتظری کلید زد؛ امضا قراردادی که بر اساس آن فوتبالیست‌ها متعهد می‌شوند به پیوندی همیشگی با موسسه محک و دوستی و مهر با بچه‌های سرطانی .

نکونام یکی از بازیکنانی‌ست که با پاسخ مثبت به این پیشنهاد، قراردادی با کودکان سرطانی موسسه محک امضا کرده است؛ مطابق این قرارداد که طرفینش ملزم به تمکین و اجرای مسئولیت‌های قید شده در آن هستند ، جواد نکونام باید هر از چندی به دوستان کوچکش در این موسسه سربزند ، با آن‌ها فوتبال‌دستی بازی کند و گاهی هم گل کوچک ؛ در ماده‌ای دیگر نکونام قول می‌دهد که هر سه ماه یکبار دوستان فوتبالیستش را هم به محک ببرد تا آن‌ها هم دوست و همراه بچه‌های محک، به نمایندگی از تمام کودکان سرطانی باشند.


در میان جمعی که شنبه بیست تیر به موسسه محک رفتند و این قرارداد تاریخی را امضا کردند، نام ِ کاپیتان نکونام، برای بچه‌های محک چنان دوست‌داشتنی است که او را به سمت کاپیتان تیم کودکان، در جام نوع‌دوستی انتخاب کردند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا