آنتیگا: ایتالیا مشکلاتی دارد، اما همچنان خطرناک است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درمورد حریفان تیمش در مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ اظهار داشت: این واقعیت است که ایتالیایی‌ها برای رسیدن به مرحله نهایی مشکلاتی داشتند، اما در این مرحله این اتفاقات بی‌معنی است. آنها تیم خطرناکی هستند و از سوی دیگر ما باید بهترین …

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درمورد حریفان تیمش در مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ اظهار داشت: این واقعیت است که ایتالیایی‌ها برای رسیدن به مرحله نهایی مشکلاتی داشتند، اما در این مرحله این اتفاقات بی‌معنی است. آنها تیم خطرناکی هستند و از سوی دیگر ما باید بهترین بازی‌های خود را در برزیل به نمایش بگذاریم.

همچنین بارتوش کورک، ستاره تیم ملی والیبال لهستان هم درمورد صربستان و ایتالیا گفت: هیچ مسابقه‌ای آسان نخواهد بود. از طرف دیگر هر تیمی می‌خواهد در مرحله نهایی باید بهترین عملکرد را داشته باشد.

ایوان زایتسف، دراگان تراویسا، جولیو سابی و لویجی رانداتزو بازیکنان تیم ملی والیبال ایتالیا هستند که به دلیل شب‌گردی در برزیل از سوی سرمربی از تیم ملی اخراج شدند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا