با رضایت دو طرفه، کاپلو و روسیه ار هم جدا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به گزارش‌ها، فابیو کاپلو روز گذشته همکاری‌اش را با تیم ملی فوتبال روسیه پایان داد. این فسخ قرارداد چنان‌که گفته می‌شود بر اساس توافقی دو طرفه صورت گرفته است. رابطه بین کاپلو و تیم ملی روسیه در ماه‌های اخیر رفته رفته رو به تیرگی نهاد تا این که این تیم …

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به گزارش‌ها، فابیو کاپلو روز گذشته همکاری‌اش را با تیم ملی فوتبال روسیه پایان داد. این فسخ قرارداد چنان‌که گفته می‌شود بر اساس توافقی دو طرفه صورت گرفته است.

رابطه بین کاپلو و تیم ملی روسیه در ماه‌های اخیر رفته رفته رو به تیرگی نهاد تا این که این تیم دو ماه پیش در خانه خود برابر اتریش شکست خورد و اعتراضات مردمی را به دنبال داشت. حملات اعتراضی هواداران فوتبال در روسیه در شبکه‌های اجتماعی آن‌قدر زیاد بود که کاپلو راهی را جز فسخ قرارداد نتوانست پیش بگیرد.

کاپلو که سابقه سرمربی‌گری تیم‌های یوونتوس، آ.اس.رم، آ.ث.میلان و تیم‌ملی فوتبال انگلیس را دارد اکنون پس از چهار سال همکاری با تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد که شکست خورده و از ادامه همکاری‌ها ناتوان و عاجز است.

او تا سال ۲۰۱۸ با حقوق سالیانه هفت میلیون دلار قرارداد داشت.

روسیه در ۱۰ بازی اخیر تنها توانسته دو برد به دست آورد و این در حالی است که آن‌ها میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ هستند و از این جهت فشارهای زیادی حس می‌کنند.

این تیم در جام جهانی سال گذشته نیز نتوانست توفیقی به دست آورد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا