داورزنی به اجلاس دپارتمان لیگ جهانی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اجلاس دپارتمان لیگ جهانی والیبال روزهای ۲۶ تا ۲۹ مردادماه در مقر این فدراسیون در سوییس برگزار خواهد شد. آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال از محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران به عنوان عضو دپارتمان لیگ جهانی برای شرکت در اجلاس سالیانه این …

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اجلاس دپارتمان لیگ جهانی والیبال روزهای ۲۶ تا ۲۹ مردادماه در مقر این فدراسیون در سوییس برگزار خواهد شد.

آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال از محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران به عنوان عضو دپارتمان لیگ جهانی برای شرکت در اجلاس سالیانه این دپارتمان دعوت کرد. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال، داورزنی باید روز یکشنبه ۲۵ مردادماه راهی سوییس شود و روزهای دوشنبه تا پنج شنبه در اجلاس دپارتمان لیگ جهانی شرکت کند.

این جلاس هر سال تقریبا همزمان یا پس از دور نهایی لیگ جهانی با حضور کشور های شرکت کننده و مقامات و مسئولین مربوطه برگزار می شود و در خصوص ارزیابی مسابقات برگزار شده و نحوه برگزاری آن در سال آینده بحث و بررسی می شود.

بر این اساس رییس فدراسیون والیبال ایران روز جمعه ۳۰ مردادماه به کشور بازخواهد گشت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا