سرخابی ها را به بدهکاران بانکی نمی‌دهند

به گزارش “ورزش سه”، پوری حسینی که گلایه های صریحی نسبت به عملکرد مجلس شورای اسلامی داشت در این باره گفت: دوستان روزنامه نگار صحبت هایی درباره پیش نیازهای خصوصی سازی در فوتبال گفته اند اما این مساله مثل موضوع مرغ و تخم مرغ است. شما گاهی باید به زور این کار را انجام بدهید …

به گزارش “ورزش سه”، پوری حسینی که گلایه های صریحی نسبت به عملکرد مجلس شورای اسلامی داشت در این باره گفت: دوستان روزنامه نگار صحبت هایی درباره پیش نیازهای خصوصی سازی در فوتبال گفته اند اما این مساله مثل موضوع مرغ و تخم مرغ است. شما گاهی باید به زور این کار را انجام بدهید و بعد در همین حین پیش نیازها را ایجاد کرد. دولت نباید در موضوع هایی مثل استقلال و پرسپولیس ذینفع باشد نقش خود را به ناظر تغییر دهد.

پوری حسینی سپس به انتقاد از مجلس پرداخت و گفت: در مزایده سوم و چهارم درست در لحظه ای که لب پرتگاه واگذاری بودیم، مجلس محترم علیه ما موضع گرفت و طرحی دو فوریتی با ۱۳۵ امضا علیه واگذاری تصویب شد. جالب اینکه یکی از عزیزان می گفت ما می توانستیم ۲۰۰ امضا هم جمع کنیم اما به همین مقدار بسنده کردیم اما نکته اینجاست که با گذشت مدتی طولانی از این ماجرا هیچ کدام از آقایان حتی این طرح دو فوریتی مخالف را برای ما فکس نکرده اند تا ببینیم چه چیزی در ذهنشان بود. ما ۲ ماه تنفس دادیم و من از دوستان مجلس خواهش کردم که حرفشان را در این مدت بزنند. حداقل یک سطر در این باره اظهارنظر کنند. مگر اتفاقی می افتد؟ البته بعضی از دوستان که اسمشان را شما می دانید، در این موضوع ذینفع بودند ولی ما دیدیم افراد دیگری هم به این قافله پیوستند. حقیقتش ما اینقدر در سازمان خصوصی سازی بحث های خصوصی سازی عجیب و غریب داریم که خوشحال می شویم کار اضافه ای بر ما تحمیل نشود اما نوع عملکرد مجلس برای ما سوال برانگیز بود.

وی ادامه داد: ۷ سال بود که مجلس نمی گذاشت خصوصی سازی انجام بشود، خب می توانست امسال هم نگذارد اما موضوع این است که دوستان هیچ چیزی نمی گویند. ما از ایشان خواسته ایم یک چیزی بفرمایند و یک چیزی بگویند نه اینکه موضوع را در حالت تعلیق بگذارند. چیزی که الان اتفاق افتاده این است.

او همچنین از کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش مجلس خواست به فدراسیون فوتبال کمک کند تا موضوع حق پخش حل شود. او گفت: اینجور که نشسته ایم هیچ اتفای نمی افتد اما مجلس تنها جایی است که می توانند تکلیف این موضوع را روشن کنند. فدراسیون هرگز نخواهد توانست پولی بابت حق پخش از صداوسیما بگیرد مگر اینکه مجلس به یاری اش بشتابد.

پوری حسینی در ادامه حرف هایش در پاسخ به ورزش سه درباره موضوع اهلیت خریداران باشگاه پرسپولیس هم گفت: من با موضوع اهلیت در سازمان خصوصی سازی مخالفم چون مفسده برانگیز است اما باید اهلیت متقاضیان پرسپولیس و استقلال به تایید وزاری محترم می رسید. ما ۳ روز متوالی جلسه داشتیم و واقعیت تلخ هم این بود که ۴ نفر آدم اهل برای خرید پرسپولیس و استقلال پیدا نشدند. البته همانطور که گفتم من با تعیین اهلیت برای خصوصی سازی مخالفم اما این را هم بگویم که هیچ بدهکار معوقه بانکی نمی تواند در مزایده ها شرکت کند. این جز شرایط اولیه ماست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا