همه گزینه​های سرمربیگری استقلال اهواز

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از اسینا استقلال اهواز که پس از پنج سال مجددا وارد لیگ برتر کشور شده است، پس از نهایی شدن خرید امتیاز فولاد نوین، به صورت جدی با گزینه‌های مورد نظر برای هدایت تیم وارد مذاکره شده است. این باشگاه هنوز برای سرمربیگری تیم با گزینه‌ای به توافق …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از اسینا استقلال اهواز که پس از پنج سال مجددا وارد لیگ برتر کشور شده است، پس از نهایی شدن خرید امتیاز فولاد نوین، به صورت جدی با گزینه‌های مورد نظر برای هدایت تیم وارد مذاکره شده است. این باشگاه هنوز برای سرمربیگری تیم با گزینه‌ای به توافق نهایی نرسیده اما حضور محمود یاوری به عنوان مدیر فنی تیم تا حدود زیادی قطعی شده که البته با وی نیز هنوز قرارداد رسمی بسته نشده است.

در حالی که در رسانه‌ها از مجتبی تقوی به عنوان گزینه اصلی هدایت استقلال اهواز یاد می​شد اما این باشگاه با این مربی به توافق نرسیده؛ با این حال هنوز هم حضور این مربی در راس کادر فنی آبی‌های اهواز منتفی نشده است.

این باشگاه همچنین با بهروز مکوندی سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان به صورت تلفنی مذاکراتی انجام داده است اما این مربی جوان به دلیل یکسری مشکلات، تمایل چندانی به نشستن روی نیمکت استقلال اهواز نشان نداده است.

سید کوروش موسوی سرمربی موفق فصل گذشته فولاد نوین خوزستان و همچنین داوود مهابادی که سابقه هدایت استقلال اهواز را دارد، از دیگر گزینه‌ های هدایت استقلال اهواز هستند.

دکمه بازگشت به بالا