اینجا قطعه‌ای از بهشت، اینجا خانه ما “آمنه” است

به گزارش خبرگزاری فارس، «نمی‌دانم چرا همه در آسمان‌ها دنبال فرشته‌ها می‌گردند؟ فرشته‌های آسمانی همین جا هستند، در شیرخوارگاه آمنه. اینجا بخشی از بهشت، اینجا خانه کودکان معصوم است، اینجا تمام دیده‌ها در انتظار است.» میدان ونک، نرسیده به خیابان میرداماد، شیرخوارگاه آمنه. جایی شناخته شده برای مردم تهران و البته ایران که بارها نامش …

13940423000151_PhotoL 13940423000152_PhotoLبه گزارش خبرگزاری فارس، «نمی‌دانم چرا همه در آسمان‌ها دنبال فرشته‌ها می‌گردند؟ فرشته‌های آسمانی همین جا هستند، در شیرخوارگاه آمنه. اینجا بخشی از بهشت، اینجا خانه کودکان معصوم است، اینجا تمام دیده‌ها در انتظار است.»

میدان ونک، نرسیده به خیابان میرداماد، شیرخوارگاه آمنه. جایی شناخته شده برای مردم تهران و البته ایران که بارها نامش را شنیده‌ایم. جایی که شب گذشته شاهد حضور ورزشی‌ها بود.

خوشحالی از سر و رویشان می‌بارید، خودشان را در آغوش ورزشکاران و مسئولان می‌انداختند و احساسات خود را با قهقه‌هایشان نشان می‌دادند، بدون اینکه بدانند کدامیک معاون وزیر است و کدامیک رئیس فدراسیون؛ کدامیک ورزشکاری مدال‌آور و قهرمان است و کدامیک والیبالیستی مشهور.

اینجا همه برای خوشحالی کودکانی معصوم آغوش می‌گشودند؛ دیگر فرقی نمی‌کرد وزارتی هستی یا یک مربی ملی، کشتی‌گیر و قهرمان المپیک هستی یا یک والیبالیست نوجوان. همه خالص و یکرنگ در میان کودکانی معصوم.

وصف‌ حالشان قابل گفتن نیست؛ می‌گفتند حضور در اینجا توفیق است، تلنگری است به خودمان که بدانیم نیازهای دیگری هم هست. می‌گفتند حضور در این مکان حالشان را خوب می‌کند، می‌گفتند فضا معنوی است و خدا را می‌شود احساس کرد.

دور از استرس‌های کسب مدال و کسب سهمیه، از اتاق‌های شیرخوارگاه بازدید کردند، با کودکان بازی کردند، عکس گرفتند و کودکان هم پابه‌پایشان آمدند و احساس غریبی هم نکردند. ضیافت افطار هم در کنار کودکان صرف شد. کودکانی که استقبال خوبی داشتند. فرشته‌های زمینی که با گل‌های رنگارنگ خوشحالی‌شان را از حضور این جمع ورزشی نشان دادند. شعر خواندند و تاتر اجرا کردند. دست زدند و شادی کردند.

 

دکمه بازگشت به بالا