کری به ظریف: «التماس دعا»

علی هاشم خبرنگار المیادین در وین گزارش داد: پس از آنکه محمد جواد ظریف به همتای امریکایی خود گفته که باید برای حضور در مراسم مذهبی شب قدر راهی یکی از مساجد وین شود، جان کری از وی خواسته که وی را نیز دعا کند. علی هاشم در گزارش خود که در روی سایت المیادین …

علی هاشم خبرنگار المیادین در وین گزارش داد: پس از آنکه محمد جواد ظریف به همتای امریکایی خود گفته که باید برای حضور در مراسم مذهبی شب قدر راهی یکی از مساجد وین شود، جان کری از وی خواسته که وی را نیز دعا کند.

علی هاشم در گزارش خود که در روی سایت المیادین منتشر شده نوشته: آخرین دیدار کری و ظریف ۹.۳۰ شب به پایان رسید که این چهارمین دیدار دو طرف طی یک روز بود. در آخرین دیدار ظریف به همتای خودش گفته که باید برای حضور در مراسم شب قدر در یکی از مساجد وین هتل کوبورگ را ترک کند. ظریف به کری به طور مختصر درباره این مراسم توضیح داده و وزیر امور خارجه آمریکا نیز همتای ایرانی‌اش خواسته تا در این مراسم مذهبی وی را دعا کند.

علی هاشم تاکید کرده که صحت این گزارش بر عهده راوی آن است و وی دخل و تصرفی در آن نداشته است.

هشتمین دور از رایزنی‌های ایران و ۵+۱ درحالی در وین برای رسیدن به توافق نهایی در جریان است که طی روزهای اخیر حواشی جالبی از مذاکرات میان دیپلمات‌های بلندپایه ایران و ۵+۱ در رسانه‌ها منتشر شده است که از آن جمله درگیری لفظی ظریف با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا