توسعه خرید و فروش اینترنتی، از اولویت‌های پست است

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رضا فاضل، اظهارداشت: همکاری نزدیکی با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی و دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای، فناوری اطلاعات صورت گرفته است.
وی افزود: با توجه به ظرفیت موجود در مجموعه پست، معتقدیم ارایه خدمات تجارت الکترونیکی به صورت گسترده در سطح کشور بدون بهره‌گیری از این امکانات، محقق نخواهد شد.
وی با بیان اینکه ارایه خدمات خرید و فروش اینترنتی از سال ۸۳ در دستور کار شرکت پست قرار گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر و به منظورارایه این خدمات، شرکت پست قراردادها یی با هفت شرکت منعقد کرده و بیش از سه هزار فروشگاه را تحت پوشش قرار داده است.
وی تأکید کرد: با توجه به توسعه روز افزون خدمات اینترنتی بیش از ۱۲۰ فروشگاه جدید به صورت ماهیانه به این شبکه اضافه می‌شوند.
مدیر کل خدمات نوین پستی، ارایه خدمات الکترونیکی نظیر تجارت الکترونیکی را فرصتی برای شرکت پست دانست و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، توسعه ارایه خدمات خرید و فروش اینترنتی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: عقد قرارداد با پنج شرکت جدید و تحت پوشش گرفتن بیش از سه هزار و ۵۰۰ فروشگاه اینترنتی جدید از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال جاری است.
 فاضل در خصوص عملکرد شرکت پست در سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال ۸۷، بیش از یک میلیون و ۱۵۵ هزار سفارش با تراکنشی بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال ثبت شد.
 ۱۱۷/

خروج از نسخه موبایل