آغاز تمرینات سیاه‌جامگان از چهارم تیر

درباره آغاز تمرینات سیاه‌جامگان برای فصل جدید اظهار کرد: تمرینات تیم از چهارم تیر آغاز می‌شود در آن زمان با بازیکنانی که قرارداد دارند فصل بدن‌سازی را آغاز خواهیم کرد. از روزی که با خطیبی قرارداد بسته‌ایم مشغول پیگیری کار‌های لازم هستیم تا اردویی را در ترکیه برگزار کنیم.

وی درباره عقد قرارداد با رسول خطیبی برای هدایت سیاه‌جامگان در لیگ پانزدهم، گفت: بعد از اینکه نتوانستیم با مهاجری، سرمربی فصل گذشته این تیم به توافق برسیم، با نظر اعضای هیات مدیره با خطیبی مذاکراتی را انجام دادم. او هم منطقی با این موضوع برخورد کرد و با بیان شرایطش، برای فصل بعد به توافق رسیدیم.

مدیر ورزشی سیاه‌جامگان ابومسلم با اشاره به لیست خطیبی برای جذب بازیکن افزود: بر حسب شرایط اقتصادی و تیمی، سراغ بازیکنان مدنظر خطیبی رفته‌ایم و تاکنون هم با بعضی‌ از آن‌ها مذاکراتی را انجام داده و قرارداد بسته‌ایم. به دنبال بازیکن سرشناس نیستیم و بازیکنان جوان مستعد در برنامه‌های باشگاه قرار دارند.

رمضانی اضافه کرد: لست مازاد نداریم. بازیکنانی که قرارداد دارند فصل آینده هم در تیم هستند و از بین بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، هر کدام را خطیبی نیاز داشته باشد حفظ می‌کنیم. جذب مهدی‌پور از صبا هم طبق لیست خطیبی بود، او بازیکن مستعدی است و در نیم فصل دوم فصل گذشته برای صبا تاثیرگذار بود.

خروج از نسخه موبایل