دنا اتوماتیک می‌شود

هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، اظهار کرد: با توجه به تقاضای موجود برای خودروهای اتوماتیک، برنامه‌ریزی برای تولید مدل دنده اتومات دنا در دستور کار است. وی با بیان اینکه “تولید دنا افزایش یافته و به روزانه بیش از ۱۰۰ دستگاه رسیده است”، خاطرنشان کرد: دور جدید پیش‌فروش این خودرو با قیمت مصوب …

هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، اظهار کرد: با توجه به تقاضای موجود برای خودروهای اتوماتیک، برنامه‌ریزی برای تولید مدل دنده اتومات دنا در دستور کار است.
وی با بیان اینکه “تولید دنا افزایش یافته و به روزانه بیش از ۱۰۰ دستگاه رسیده است”، خاطرنشان کرد: دور جدید پیش‌فروش این خودرو با قیمت مصوب ۴۲ میلیون تومانی شورای رقابت هفته جاری آغاز خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به اینکه پیش از این اعلام شده بود به دلیل عدم موافقت شورای رقابت با قیمت پیشنهادی برای دنا، این خودرو صادر خواهد شد، پس دلیل پیش فروش آن در داخل چیست؟ اظهار کرد: در شرایطی که تقاضای داخلی برای خودروی دنا وجود دارد، تامین تقاضای داخلی در اولویت است تا صادرات.
وی ادامه داد: از ۱۱ هزار دستگاه خودروی دنا پیش‌فروش شده در گذشته، نزدیک به ۸۰۰۰ دستگاه تحویل خریداران شده و مابقی تعهدات نیز به زودی تحویل خواهد شد.
یکه‌زارع در رابطه با جدیدترین وضعیت انعقاد قراردادهای مشارکت در تولید با خودروسازان خارجی، اظهار کرد: مذاکره با چند خودروساز مطرح جهانی همچنان در جریان بوده و به مراحل مناسبی رسیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا