رونق بازار گوشي تلفن همراه

“آرش رهنما” به عنوان يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در اين روزها افزايش عرضه  انواع گوشي تلفن همراه و در پي آن افزايش خريدوفروش نسبت به چند روز گذشته باعث شد تا رونق اين بازار مانند سابق شود.وي افزود: بازار از واخر اسفند ماه سالي که گذشت با رکود …

“آرش رهنما” به عنوان يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در اين روزها افزايش عرضه  انواع گوشي تلفن همراه و در پي آن افزايش خريدوفروش نسبت به چند روز گذشته باعث شد تا رونق اين بازار مانند سابق شود.
وي افزود: بازار از واخر اسفند ماه سالي که گذشت با رکود نسبي قيمت روبرو شده بود.
به گفته رهنما يکي ديگر از دلايلي که منجر شد بازار رونق خود را بدست آورد  پيش بيني قطعي لغو طرح رجيستري است که بدون اعلام رسمي از سوي شرکت مخابرات صورت گرفته بود.
اين فعال بازار با اشاره به کاهش قيمت چشمگير گوشي هاي تلفن همراه نسبت به اواخر سال ۸۶ خاطر نشان کرد، در اواخر سال گذشته به دليل کاهش عرضه اين کالاي پرمصرف در بازار تلفن همراه قيمت تمامي گوشي هاي موجود در بازار به طور چشمگيري بالا رفت ولي هم اکنون با افزايش عرضه گوشي هاي موبايل روبرو شده ايم که اين امر باعث تعديل قيمت گوشي هاي موبايل شده است.
رهنما پيش بيني کرد، با تصويب نهايي تعرفه ۱۰ درصدي واردات و به بازار آمدن فعالان قانوني و گسترده شدن فعاليت آنها،  شاهد بازاري پر رونق براي  گوشي هاي  تلفن همراه خواهيم بود.
۱۲۹/  13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا