ودايع مشترکان همچنان به صورت وديعه باقي مي ماند

به گزارش خبرنگار موبنا به رغم آن كه ماده ??? قانون مدنى صراحت دارد كه منافع حاصله از وديعه، متعلق به مالک بوده و بنابراين به روزرسانى ودايع بالغ بر ۴۰ ميليون شريك مخابرات كه مبالغ آن ها در امر توسعه و گسترش شبكه هاى مخابراتى استفاده شده الزامي است،مسئولان ارشد مخابرات موضوع تبديل ودايع …

به گزارش خبرنگار موبنا به رغم آن كه ماده ??? قانون مدنى صراحت دارد كه منافع حاصله از وديعه، متعلق به مالک بوده و بنابراين به روزرسانى ودايع بالغ بر ۴۰ ميليون شريك مخابرات كه مبالغ آن ها در امر توسعه و گسترش شبكه هاى مخابراتى استفاده شده الزامي است،مسئولان ارشد مخابرات موضوع تبديل ودايع مشترکان به سهام را به طور کامل منتفي دانسته و قصد هيچ گونه تصميم گيري جديدي در اين خصوص ندارند.
يک مقام آگاه در اين باره به خبرنگار موبنا گفت:مخابرات از تبديل ودايع مشترکان به سهام کاملا صرف نظر کرده است و در زمان حاضر قصد دارد که ودايع مشترکان را مانند گذشته به عنوان وديعه محسوب کند.
اين در حالي است که چندي پيش نيز معاون امور آماده سازي سهام شرکتهاي دولتي سازمان خصوصي سازي  گفته بود که مشترکاني که  نزد مخابرات  وديعه دارند پس از خصوصي سازي هزينه کمتري بابت مکالمات مي پردازند.
اما مديران ارشد مخابرات در اين خصوص نيز اظهار بي اطلاعي کرده و معتقدند که چگونگي اعلام اين مطالب از جانب سازمان خصوصي سازي مشخص نيست.
پيش از اين مسئولان وزارت ارتباطات و سازمان خصوصي سازي نظرات مختلفي در خصوص تبديل ودايع مشترکان پس از خصوصي سازي ارائه داده بودند که سهامدار شدن مشترکان و نيز هزينه حق نصب از آن جمله است .
ميزان دارايي شرکت مخابرات ايران براي ورود به بازار سهام ۱۴ هزار ميليارد تومان برآورد شده است که بالغ بر ۴ هزار ميليارد از آن مربوط به ودايع مشترکان تلفن همراه و ثابت است.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا