گوشي سانيو Pro-200 معرفي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين گوشي که بصورت دو کفه اي (لولايي) طراحي و ساخته شده است ، دررديف گوشي هاي تلفن همراه نازک قرار دارد.گوشي ياد شده قابليت اتصال فوري و مستقيم به شبکه اسپرينت نکستل را دارد و کاربران مي توانند با اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين گوشي که بصورت دو کفه اي (لولايي) طراحي و ساخته شده است ، دررديف گوشي هاي تلفن همراه نازک قرار دارد.
گوشي ياد شده قابليت اتصال فوري و مستقيم به شبکه اسپرينت نکستل را دارد و کاربران مي توانند با اين گوشي از سرويس هاي push-to-talk  استفاده کنند.
گوشي تلفن همراه جديد سانيو Pro-200 داراي قابليت هاي مختلف از جمله ارسال و دريافت انواع پيام هاي متني  و ايميل موبايلي است.
گوشي ياد شده که در اندازه هاي ۴ × ۷/۱ ×۷/۰ اينچ ساخته شده است ، با وزن ۴/۳ اونس ، داراي يک صفحه نمايش اصلي ۲/۱ × ۵/۱ اينچي ۶۵ K ، ۲۴۰× ۳۲۰ پيکسلي ، باتري استاندارد قابل شارژ Li-Ion با ظرفيت ۱۰۵۰ ميلي آمپر ساعت ، و زمان مکالمه تقريبا ۹/۴ ساعتي است.
اين گوشي قراراست اواخر ماه جاري ميلادي و با قيمت ۹۹/۴۹ دلار با قرارداد دوساله عرضه شود.
شرکت “سانيو” در سال ۱۹۵۰ در ژاپن تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در شهر “اوزاکا” قراردارد.
 اين شرکت در زمينه توليد و ارايه تجهيزات الکترونيکي ، نيمه رسانا ها ، وسايل مصرفي و خانگي الکترونيکي ، باتري هاي خشک و تلفن همراه فعاليت مي کند.
شمار کارکنان سانيو ۱۴هزار  137 نفر اعلام شد.
۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا