متوسط سن کودکان داراي موبايل به ۱۰ سال رسيد

اين موسسه پيش بيني کرد که کاربران ۹ ساله به پايين در آمريکا تا سال ۲۰۱۰ ميلادي به ۹ ميليون  مي رسد و درآمد ۶/۱ ميليارد دلاري را براي شرکت ها در پي دارد. به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “دکان هرالد”، سال ۲۰۰۶ نقطه تحول بود زيرا صنعت تلفن همراه …

اين موسسه پيش بيني کرد که کاربران ۹ ساله به پايين در آمريکا تا سال ۲۰۱۰ ميلادي به ۹ ميليون  مي رسد و درآمد ۶/۱ ميليارد دلاري را براي شرکت ها در پي دارد.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “دکان هرالد”، سال ۲۰۰۶ نقطه تحول بود زيرا صنعت تلفن همراه نه فقط شروع به هدف قرار دادن نوجوانان و بزرگسالان کرد بلکه روي کودکان نيز تمرکز کرد.
محققان نگران هستند که هنوز اطلاعات علمي درباره تاثيرات طولاني مدت فرکانس هاي راديويي الکترومغناطيسي تلفن همراه بر مغزهاي و بافت هاي کودکان کم است.
برغم تحقيقات زياد هنوز هيچ مدرک مستدلي دال بر تاثير تلفن همراه بر سلامتي کاربران کودک و نوجوان وجود ندارد.
در فرانسه ،  وزير بهداشت اين کشور در ماه ژانويه هشدارعمومي داده است که ميزان استفاده کودکان از تلفن همراه بايد کاهش يابد و نبايد بيش از ۶ دقيقه در روز باشد.
اين هشداردر حالي صورت گرفت که “موسسه سلامت و فرکانس راديويي” تحقيقي را راجع به تاثير فرکانس راديويي بر انسان انجام داده بود.
پروژه تحقيقاتي ديگري با نام Cefalo در دانمارک، نروژ، سوئد، و سوئيس در حال انجام است تا تاثير تلفن همراه را در افزايش خطر تومور مغز در کودکان بررسي کند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا