اريکسون براي بهينه سازي مشاغل راهبرد جديد را در پيش گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، اريکسون در اجراي اين  طرح و سياست هاي جديد ۵۰۰ نوع و رده شغلي  را در نمايندگي هاي  آلمان و انگليس  ادغام ، حذف و جابجا مي کند. اريکسون اعلام کرد از اين تعداد ۳۵۰ تا ۴۰۰سمت مربوط به مهندسان و کارمندان رده بالاي شرکت هستند که …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، اريکسون در اجراي اين  طرح و سياست هاي جديد ۵۰۰ نوع و رده شغلي  را در نمايندگي هاي  آلمان و انگليس  ادغام ، حذف و جابجا مي کند.
اريکسون اعلام کرد از اين تعداد ۳۵۰ تا ۴۰۰سمت مربوط به مهندسان و کارمندان رده بالاي شرکت هستند که به نمايندگي هاي ديگر اين شرکت در آلمان انتقال خواهند يافت.
يکي از مقامات آگاه گفت:اين شرکت همچنين قصد دارد بعضي از نمايندگي هاي خود در انگليس را با هم ادغام کند .
اين مقام آگاه افزود:اگرچه اين ادغام باعث کاهش ۳۵۰سمت رده بالا خواهد شد اما در اين کشور نيز  کارمندان رسمي به نمايندگي هاي ديگر انتقال خواهند يافت.
 وي که نامش ذکر نشد، اعلام کرد:اين حذف سمت در ادامه سياست هاي جديد اريکسون است که در فوريه به مورد اجرا گذاشته شد و بر اساس آن اين شرکت قصد دارد  طبق برنامه زمان بندي شده مدون حدود ۴هزار از سمت هاي خود را کاهش دهد.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد وفعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد.
اين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن با نام  قالب  سوني اريکسون فعاليت گسترده اي را در صنعت موبايل آغاز کرده است و اکنون به عنوان يکي از نوليد کنندگان بزرگ گوشي تلفن همراه در جهان محسوب مي شود.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا