۱۶ درصد آمريکاييان کاربر بانک همراه هستند

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش بيش از يک سوم از کاربراني که از سرويس هاي بانک همراه برخوردار نيستند، نيز اعلام کرده اند که  بسيار علاقه مند به کنترل حساب ها و انجام نقل و انتقالات بانکي خود با تلفن هايي مجهز به بانک همراه هستند. در اين گزارش همچنين مشخص …

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش بيش از يک سوم از کاربراني که از سرويس هاي بانک همراه برخوردار نيستند، نيز اعلام کرده اند که  بسيار علاقه مند به کنترل حساب ها و انجام نقل و انتقالات بانکي خود با تلفن هايي مجهز به بانک همراه هستند.
 در اين گزارش همچنين مشخص شده که يک چهارم  از کاربران آمريکايي کاربرسرويس هاي اينترنتي  و سرويس هاي خريد تلفن همراه هستند.
 امنيت يکي ديگر از مسائل مورد بحث در اين بررسي بود که نشان داد که حدود دو سوم از اين کاربران نگران لو رفتن اطلاعات بانکي خود هستند و ۶۱درصد نيز اين نگراني را دارند که در صورت مفقود شدن تلفن همراه مشکلات عديده اي براي حساب هاي مالي شخصي آنها پيش خواهد آمد.
اين تحقيق توسط شرکت تحقياتي هريس و با بررسي بيش از يکهزار کاربر بزرگسال آمريکايي در سال ۲۰۰۷ميلادي به دست آمده است.
Harris Interactive شرکت تحقيقاتي بازار آمريکا است که تحقيقاتي را در مورد بازار تلفن همراه و صنايع وابسته ان انجام مي دهد.
ضريب نفوذ تلفن همراه در آمريکا ۸۱درصد است ودر اين  کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا