حضور اريکسون و هوواوي در کارگاه هاي آموزشي طرح NGN

 و تجارب، دستاوردها و سازو کارهاي خود را براي عملياتي و اجرايي شدن نسل آينده شبکه هاي مخابراتي ( NGN) در کشور ارائه داده اند.به گزارش موبنا مهدي خدايي با تاکيد بر استفاده از تجارب و سازوکارهاي شرکتهاي خارجي براي اجرايي شدن طرح  NGNدر کشور اظهار داشت:مرکز تحقيقات مخابرات ايران هم چنان آماده برگزاري کارگاه …

 و تجارب، دستاوردها و سازو کارهاي خود را براي عملياتي و اجرايي شدن نسل آينده شبکه هاي مخابراتي ( NGN) در کشور ارائه داده اند.
به گزارش موبنا مهدي خدايي با تاکيد بر استفاده از تجارب و سازوکارهاي شرکتهاي خارجي براي اجرايي شدن طرح  NGNدر کشور اظهار داشت:مرکز تحقيقات مخابرات ايران هم چنان آماده برگزاري کارگاه هاي آموزشي و آموزشهاي کوتاه مدت به منظور پياده سازي طرح NGN در کشور است.
وي افزود: همان طور که پيش از اين نيز اعلام شده بود با به اجرا در آمدن طرح پايلوت شبکه نسل جديد مخابرات در سه استان کشور، شرکتهاي مختلف خارجي فعال در زمينه هاي مخابراتي، متقاضي حضور در سمينارهاي تخصصي و کارگاه هاي آموزشي مرتبط با اين موضوع شده اند.
وي ادامه داد:علاوه بر دو شرکت اريکسون و هوواوي، شرکتهاي ديگري نيز براي برگزاري کارگاه هاي آموزشي اعلام آمادگي کرده اند و اين در حالي است که مرکز تحقيقات مخابرات ايران در راستاي تحقق طرح NGN علاوه بر برگزاري سمينارهاي تخصصي ، کارگاههاي آموزشي و آموزشهاي کوتاه مدت ، نسبت به برگزاري دوره هاي تخصصي در دانشگاهها نيز اقداماتي انجام داده است.
مدير کل روابط عمومي مرکز تحقيقات مخابرات ايران تصريح کرد:در گارگاه هاي آموزشي که بهمن ماه گذشته و ماه جاري برگزار شد تعداد زيادي از کارشناسان، مديران، پژوهشگران و دست اندکاران اين طرح از شرکت هاي مخابرات استاني و ساير شرکتهاي تابعه وزارت ارتباطات شرکت داشته اند.
به گزارش روابط عمومي مرکز تحقيقات مخابرات ايران مباحث و موضوعات يا راه حلهاي ارائه شده از سوي شرکتهاي اريکسون و هواوي از سوي کميته هاي راهبردي اين مرکز ارزيابي شده و مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا