نوکيا زيمنس امتياز قرارداد MVNOايتاليا را به دست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين کمپاني که به تازگي به عنوان يک اپراتور شبکه مجازي با کمک اپراتور “تري ” ايتاليا ، خدمات صوت، ديتا و ويديو تلفن همراه ارايه مي دهد.در حال حاضرتعداد کاربران خطوط ثابت اين اپراتور يک ميليون و ۳۰۰هزار نفر عنوان شده است و قصد دارد با شبکه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين کمپاني که به تازگي به عنوان يک اپراتور شبکه مجازي با کمک اپراتور “تري ” ايتاليا ، خدمات صوت، ديتا و ويديو تلفن همراه ارايه مي دهد.
در حال حاضرتعداد کاربران خطوط ثابت اين اپراتور يک ميليون و ۳۰۰هزار نفر عنوان شده است و قصد دارد با شبکه جديد مجازي تلفن همراه پلتفورم پهن باند اين شبکه را در اختيار تمام کاربران خود بگذارد.
يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت: بر اساس اين يادداشت تفاهم قرار است، نوکيا زيمنس راهکارهاي کنترل شبکه و سرويس هاي شبکه هوشمند را در فصل اول سال ۲۰۰۸ در اين کشور عرضه کند.
وي افزود : طبق پيش بيني ها انتظار مي رود که کل سيستم تا پايان نيمه دوم سال  جاري به سرويس هاي  MVNO مجهز شوند .
اين مقام آگاه که نامش ذکر نشد، گفت : نصب ، پشتيباني و اجراي اين سرويس ها از ديگرمفاد اين قرارداد است که نوکيا زيمنس موظف به انجام آن مي باشد.
شبکه هاي نوکيا زيمنس يک شرکت تهيه کننده راهکارهاي ارتباطي است که با مشارکت نوکيا و زيمنس در لندن و توکيو راه اندازي شد.
اين شرکت در ۱۵۰کشور جهان سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه در ايتاليا تا سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش ۸۷ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۴۶.۱درصد است.
در اين کشور ۱۱اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که ازاين تعداد ۷ اپراتورشبکه مجازي هستند.
“فست وب” يکي از اين شبکه مجازي است که رتبه هشتم در بين کل اپراتورهاي ايتاليا  و رتبه چهارم  رادر بين اپراتور هاي شبکه مجازي اين کشور به خود اختصاص داده است.
از تعداد کاربران اين اپراتور اطلاع دقيقي در دست نمي باشد.
اپراتور تري نيز با هفت ميليون و ۶۷۷هزار نفر کاربر رتبه چهارم را در بين اپراتورهاي اين کشوردارا مي باشد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا