قيمت گوشي نوکيا مدل N93i بالا رفت

به گزارش خبرنگار موبنا،متوقف شدن عرضه اين مدل نوکيا  توسط وارد کنندگان غيرقانوني که از چندي پيش شروع شده منجر به کمياب شدن اين مدل از برند نوکيا در سطح بازار شده است.“علي پورحيدري” به عنوان يکي از فعالان  بازاري در اين باره گفت: با استمرار داشتن امر فوق اکثر فروشندگان سودجو نيز قيمت اين …

به گزارش خبرنگار موبنا،متوقف شدن عرضه اين مدل نوکيا  توسط وارد کنندگان غيرقانوني که از چندي پيش شروع شده منجر به کمياب شدن اين مدل از برند نوکيا در سطح بازار شده است.
“علي پورحيدري” به عنوان يکي از فعالان  بازاري در اين باره گفت: با استمرار داشتن امر فوق اکثر فروشندگان سودجو نيز قيمت اين گوشي را بالا بردند.
وي افزود: هم اکنون گوشي نو مدل فوق در بازار ناياب شده است و تنها گوشي کارکرده N93i در بازار موجود است.
گوشي نوکيا مدل N93i  که چندي پيش به بهاي پنج ميليون و ۳۰۰ هزار ريال به فروش مي رسيد با افزايش قيمت فوق بين  پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال تا  پنج ميليون و ۷۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
در همين حال گوشي کارکرده مدل فوق به بهاي چهار ميليون و ۹۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي نوکيا مدل N93i که در ماه جولاي سال ۲۰۰۷ وارد بازار جهاني شده بعد از عرضه در بازار تلفن همراه ايران مورد استقبال کاربران اين برند قرار گرفت.
گوشي نوکيا مدل N93I با ۱۶۳ گرم وزن در دو رنگ آبي و نقره اي به بازار تلفن همراه جهاني عرضه شده است و داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي با لنز Carl Zeiss از نوع Vario-Tessar و فوکاس خودکار با قابليت بزرگنمايي ۳ برابر اپتيکال و ۲۰ برابر ديجيتال است.
حافظه داخلي اين گوشي ۵۰ مگابايت،حافظه جانبي MINI CD و مجهز به سيستم پخش صداي MP3 player از نوع MP3/AAC/MPEG4 /WMA است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا