۶ميليون کاربر تلفن همراه “جي اس ام” در هند اضافه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “ان دي تي وي پروفيت دات کام” ، به اين ترتيب تعداد کاربران تلفن همراه در هند درماه فوريه ، به ۱۸۴ ميليون و ۶۷۰هزار نفر رسيد.شايان ذکر است که  اين تعداد کاربر اضافه شده شامل کاربراني که از تلفن همراه داري سيستم CDMA …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “ان دي تي وي پروفيت دات کام” ، به اين ترتيب تعداد کاربران تلفن همراه در هند درماه فوريه ، به ۱۸۴ ميليون و ۶۷۰هزار نفر رسيد.
شايان ذکر است که  اين تعداد کاربر اضافه شده شامل کاربراني که از تلفن همراه داري سيستم CDMA که رقيبي براي فن آوري و سيستم “جي اس ام” است ، نمي شود.
بنابر اعلام شرکت “بهارتي ايرتل” Bharti Airtel بزرگترين شرکت ارايه کننده سرويس تلفن همراه هند ، باافزايش  25/2 ميليون کاربر ، تعداد کاربران اين شرکت به ۶۷/۵۹ ميليون رسيد و به اين ترتيب سهم اين شرکت از بازار تلفن همراه هند به ۳۱/۳۲درصد افزايش يافت.
به تعداد کاربران شرکت “ووادفون – اسار” هند نيز در ماه فوريه  41/1 ميليون نفر کاربر افزوده شده است و تعداد کاربران اين شرکت درماه ياد شده به ۵۵/۴۲ ميليون نفر رسيد. ماه ژانويه ۲۸/۱ ميليون نفر به کاربران اين شرکت افزوده شده بود.
تعداد کاربران شرکت “آديتيا – بيرلا”  Aditya-Birla نيز باافزايش ۹۱۸ هزار و ۸۷۱ نفري به ۸۷/۲۲ ميليون نفر درماه فوريه رسيد.
شرکت دولتي BSNL نيز با افزايش ۸۲۴ هزار و ۲۴۸ کاربر جديد ، تعداد کاربرانش به ۵۷/۳۴ميليون رسيد که به اين ترتيب سهم اين شرکت از بازار تلفن همراه هند به ۷۲/۱۸ درصد رسيد.
دولت هند افزايش کاربران تلفن همراه را دراين کشور تا ۵۰۰ميليون نفر درسال ۲۰۱۰ هدف قرارداده است که تا ۲۵۰ ميليون نفر از اين تعداد در سال گذشته محقق شده است.
۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا