علت اختلالات شبکه تلفن همراه از زبان معاون شرکت ارتباطات سيار

به گزارش خبرنگار “موبنا حسن رضوي”  در نشست خبري صبح سه شنبه مديران  شرکت ارتباطات سيار اظهار داشت: توسعه شبکه باعث اختلالات مي شود وبه دليل شروع  استفاده از تجهيزات  ميزان اختلالات  تاحدي افزايش يافته است.وي ادامه داد:همچنين   رشد خيلي سريع  ،توسعه شبکه  و وارد شدن  مراکز جديد به شبکه،  باعث مجموعه جديدي  از اختلالات    …

به گزارش خبرنگار “موبنا حسن رضوي”  در نشست خبري صبح سه شنبه مديران  شرکت ارتباطات سيار اظهار داشت: توسعه شبکه باعث اختلالات مي شود وبه دليل شروع  استفاده از تجهيزات  ميزان اختلالات  تاحدي افزايش يافته است.
وي ادامه داد:همچنين   رشد خيلي سريع  ،توسعه شبکه  و وارد شدن  مراکز جديد به شبکه،  باعث مجموعه جديدي  از اختلالات    شده است .
 معاون شرکت ارتباطات سيار افزود: به صورت روزانه شبکه  تلفن  ثابت و سيار  تست مي شود و در سايت شرکت ارتباطات  سيار از مشترکان  در خواست شده تا در صورت   مواجه با اختلال به  شرکت ارتباطات سيار  اطلاع دهند .
وي در خصوص اختلالات چند روز گذشته شبکه کرج به قطع فيبر نوري  اشاره کرد و گفت : در حال حاضر  قطعي لينکهاي ارتباطي کرج در حال حاضر برطرف شدن  و شبکه رو به بهبود است .
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا