سوني اريکسون PSP Phone مي سازد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين شرکت روي الگويي کار مي کند که داراي صفحه لمسي با بازخورد حسي است و اميدوار است بتواند چندين کاربرد و شيوه را همزمان به اجرا بگذارد. واسط کاربري اين دستگاه به شکل خودکار به روش نگه داشتن دستگاه به وسيله …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين شرکت روي الگويي کار مي کند که داراي صفحه لمسي با بازخورد حسي است و اميدوار است بتواند چندين کاربرد و شيوه را همزمان به اجرا بگذارد.
واسط کاربري اين دستگاه به شکل خودکار به روش نگه داشتن دستگاه به وسيله کاربر بستگي دارد و شتاب سنج آن مي تواند عملکرد مفيدي را به شکل فوري تغيير دهد.
اين دستگاه بسيار شبيه دستگاه هاي PSP سوني است و داراي همان کليدها و عملکردهاي دستگاه PSP است. 
اين دستگاه داراي صفحه نمايش لمسي لرزشي است که بنا به روش يا کاربردي که کاربر مد نظر دارد، قابليت تنظيم دارد. 
به اين ترتيب کاربر قسمتي از صفحه نمايش لمسي را که درحال لرزش است ، فشار مي دهد که مطابق يکي از دکمه هايي است که با واسط کاربري PSP متصل مي باشد.
 بنابراين کاربر حس لمسي کاملي را توسط صفحه لمسي لرزشي مکانيکي تجربه مي کند و مي تواند به شکل متفاوت مطابق با پارامترهاي تعيين شده روشي از تنظيم دستگاه را تجربه کند.
تا به حال ساخت چنين دستگاهي در حد شايعه بود اما اکنون با الگوي جديدي که سوني اريکسون ارايه داده روند توليد PSP phone سرعت گرفته است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا