دسترسي به بهترين پهناي باند موبايل و هزينه ها و کاربران

به گزارش گروه اخبار  خارجي “موبنا” به نقل از گاردين، هنگامي که يک روزنامه در دست داريد بايد يک تصوير يا مطلب جالب توجه نظر شما را جلب کند تا مشتاق به باز کردن آن روزنامه شويد به اين ترتيب همه کاربردها و دستگاه ها حتي ارايه دهندگان سرويس ها نيز بايد امتيازاتي را براي …

به گزارش گروه اخبار  خارجي “موبنا” به نقل از گاردين، هنگامي که يک روزنامه در دست داريد بايد يک تصوير يا مطلب جالب توجه نظر شما را جلب کند تا مشتاق به باز کردن آن روزنامه شويد به اين ترتيب همه کاربردها و دستگاه ها حتي ارايه دهندگان سرويس ها نيز بايد امتيازاتي را براي کاربران در نظر بگيرند که آنها را جذب کنند.
کاربران تلفن همراه براي اتصال به اينترنت از طريق گوشي هايشان بايد وسايل يا دستگاهِي  موسوم به”dongle” تهيه کنند و اين دستگاه سخت افزاري کوچک ضميمه دستگاه تلفن همراه شده و باعث ارتباط با کاربردهاي نرم افزاري مي شود.
بااين شرايط تلفن همراه کاربر که فرمي از يک کامپيوتر کوچک دارد در هر جايي که پهناي باند در دسترس باشد مي تواند از اينترنت استفاده کند.
اين وسيله به شکل کامل جاي اتصالات Wi-Fi براي دسترسي به اينترنت را نمي گيرد. 
پيدا کردن يک بسته ي مناسب بستگي به هزينه و روشي دارد که کاربر قصد دارد از آن استفاده کنند براي مثال وودافون ارزان ترين سرويس را ارايه مي دهد و کاربر تنها با  پرداخت ماهانه ۵۰/۷ پوند مي تواند از سرويس اينترنت استفاده کند اما تنها با ظرفيت ۱۲۰ مگابايت کار دانلود فايل ها را انجام مي دهد.       
اين در حالي است که شرکت T-Mobile يک بسته سه گيگابايتي با قيمت ۲۰ پوند ارايه مي دهد که به کاربران اين امکان را مي دهد به پهناي باند وسيع تري با دسترسي به فناوري Wi-Fi براي دانلود فايل هاي بزرگ تر دسترسي داشته باشند.
 اما اورنج، اپراتور فرانسوي با ۲۵ پوند سرويس وسيعتري را در اختيار کاربران قرار مي دهد به اين ترتيب که مي توانند به شکل نامحدود از سرويس دانلود استفاده کرده و ۲۵۰ دقيقه به فناوري و سرويس Wi-Fi دسترسي داشته باشند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا