مدل ۶۱۷۰ نوکيا

 قاب هاي اين گوشي فلزي هستند بنابراين امکان عوض کردن آنها وجود ندارد . قاب هاي تلفن با نقطه هاي تزئين شده اند که اندازه آنها به طرف حاشيه تلفن کاهش مي يابد .آرم Nokia روي قاب جلو مشاهده مي شود . ابعاد تلفن ۸۸ در ۲۲ در ۴۶ ميلي متر بوده داراي وزني در …



 قاب هاي اين گوشي فلزي هستند بنابراين امکان عوض کردن آنها وجود ندارد . قاب هاي تلفن با نقطه هاي تزئين شده اند که اندازه آنها به طرف حاشيه تلفن کاهش مي يابد .
آرم Nokia روي قاب جلو مشاهده مي شود . ابعاد تلفن ۸۸ در ۲۲ در ۴۶ ميلي متر بوده داراي وزني در حدود ۱۲۱ گرم است.
 ساختار تلفن استحکام خوبي دارد . چهار نقطه در پايين گوشه چپ در قاب جلو نشان دهنده بلندگو است که تلفن از آن براي زنگ و هندز فري استفاده مي کند .
متاسفانه ۶۱۷۰ راديو ندارد . لنز دوربين در محل مناسبي قرار نگرفته است . نوکيا براي نشان دادن تماس هاي ناموفق يا پيام هاي دريافتي ديود ندارد و اين اطلاعات فقط روي صفحه نمايش نشان داده مي شود .
حتي بعد از محو شدن نور صفحه نمايش نيز امکان مشاهده آنها وجود دارد که مدتي به صورت متن باقي مي مانند و بعد به آيکون تبديل مي شوند . در طرف چپ تلفن دو کليد براي ولوم و شماره گيري صوتي وجود دارد . دکمه خاموش و روشن و کليد push-to-talk در سمت راست قرار گرفته است . پورت مادون قرمز بين آنها مشاهده مي شود .
** باتري
نوکيا از باتري Li-Ion BL-4C با توان ۷۶۰mAh استفاده مي کند که در حالت stand-by تا ۲۷۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا ۲۴۰ دقيقه دوام مي آورد. در قسمت فوقاني تلفن و درست در کنار لولاي آن محلي براي بند مچ در نظر گرفته شده است . چنين بنظر مي رسد که لولا از پلاستيک ساخته شده است اما در داخل يک محور فلزي دارد .
** صفحه نمايش
صفحه نمايش اين گوشي از نوع TFTبا قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و صفحه نمايش خارجي چهار هزار و ۹۶ رنگ است.
به دليل براق بودن سطوح گوشي اثر انگشت روي  صفحه نمايش باقي مي ماند . اطراف صفحه نمايش و صفحه کليد از پلاستيک نقره اي تشکيل شده است که روي آن با نقطه هاي سياه کوچک تزئين شده . اندازه صفحه نمايش ۳۱ در ۳۹ ميلي متر است ، وضوح آن ۱۲۸ در ۱۶۰پيکسل است.
 ** دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين مدل نوکيا از نوع VGA بوده که وضوح نمايش  640 در ۴۸۰  پيکسل را داراست.
 همچنين دوربين اين گوشي داراي زوم ديجيتال ۴ x است.
سه سطح کيفيت براي عکس ها وجود دارد . گزينه هاي حالت شب و selftimer نيز مورد استفاده قرار مي گيرند اما تنظيم نور دهي فراهم نشده است . از صفحه نمايش ثانويه مي توان به عنوان نماياب استفاده کرد. کيفيت عکس در مقايسه با اکثر تلفن هاي دوربين دار VGA در حد متوسط است و بدليل پوشش شيشه اي لنز گاهي اوقات تاثيراتي از نور ناخواسته در عکس ظاهر مي شود . تلفن در وضوح ۱۲۸×۹۶ پيکسل فيلمبرداري مي کند و مدت زمان آن به حافظه آزاد بستگي دارد . امکان متوقف کردن فيلمبرداري و ادامه مجدد آن وجود دارد . عکس ، فيلم و ساير فايل هاي چند رسانه اي در گالري ذخيره مي شود.
** حافظه داخلي
حافظه داخلي گوشي ۶۱۷۰ نوکيا ۲/۲ مگابايت بوده است.
از معايب هاي اصلي اين گوشي مي توان به پايين بودن حافظه و عدم تعبيه حافظه جانبي در آن اشاره کرد.
** سخن آخر
گوشي ۶۱۷۰ نوکيا از مدل هاي قديمي اين برند محسوب مي شود که عرضه آن از سال گذشته در بازار تلفن همراه جمهوري تهران متوقف شده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا