شبکه‌ هوشمند (IN) استان فارس به بهره‌برداري رسيد

به گزارش موبنا چنگيز اميري اظهار داشت: شبکه‌ هوشمند (IN) تجهيزاتي سخت‌افزاري، نرم‌افزاري است که با اضافه شدن آن به شبکه‌هاي تلفني موجود، مشترک مي‌تواند به راحتي و از طريق يک خط تلفن از سرويس‌هاي ارزش افزوده اين شبکه بهره برداري کند. وي افزود: امروزه با توجه به اينکه در ساختار و نحوه ارايه خدمات …

به گزارش موبنا چنگيز اميري اظهار داشت: شبکه‌ هوشمند (IN) تجهيزاتي سخت‌افزاري، نرم‌افزاري است که با اضافه شدن آن به شبکه‌هاي تلفني موجود، مشترک مي‌تواند به راحتي و از طريق يک خط تلفن از سرويس‌هاي ارزش افزوده اين شبکه بهره برداري کند.
وي افزود: امروزه با توجه به اينکه در ساختار و نحوه ارايه خدمات شبکه‌هاي مخابراتي تغييرات گسترده رخ داده است، از اين رو با پياده‌سازي چنين سرويس‌هايي در شبکه، مشترکان مي‌توانند از مزاياي آن که ايجاد تسهيلات بيشتر، ارايه سرويس‌هاي متنوع و با قابليت‌هاي بيش‌تر است، بهره‌ مند شوند.
وي تصريح كرد: در اين راستا نيز شرکت مخابرات استان فارس با تلاش کارشناسان و متخصصان خود توانسته است از استان‌هاي پيشرو کشور در راه‌اندازي شبکه هوشمند باشد.
مهندس اميري گفت: شبکه هوشمند IN با ده هزار پورت و ۴ هزار و ۷۰۰ کانال در مخابرات فارس راه‌اندازي شده است و توانايي ارايه بيش از ۲۰۰ سرويس را به مشترک دارد و در حال حاضر متقاضيان مي‌توانند در شهر شيراز به دفاتر خدمات ارتباطي و در شهرستان‌ها و به امور مشترکان تلفن ثابت مخابرات مراجعه و نسبت به تهيه فرم مربوطه اقدام کنند تا بتوانند از خدماتي نظير مکالمه رايگان، نظرسنجي، تماس انبوه، مشاوره تلفني، شبکه خصوصي مجازي، مکالمه اعتباري، شماره اختصاصي و شماره فراگير استفاده کنند.
مدير عامل شرکت مخابرات استان فارس با تاکيد بر اينکه امکانات پرداخت الکترونيکي قبوض تلفن ثابت و همراه فراهم شده است گفت : زمينه‌هاي پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه به صورت الکترونيکي مهيا شده است که مردم مي‌توانند قبوض خود را از طريق تلفن بانک، دستگاه خودپرداز تمامي بانک‌هاي دولتي، POS و اينترنت به نشاني سايت WWW.FARS.ir پرداخت کنند.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا