کاهش قيمت ۵۰۰ هزار يالي گوشي P3350 HTC در بازار پايتخت

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که چندي پيش به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال به فروش مي رسيد هم اکنون با مبلغي در حدود پنج ميليون و ۳۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه جمهوري تهران معامله مي شود.يکي از فروشندگان گوشي هاي HTC در اين باره گفت: به دليل بالا بودن …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که چندي پيش به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال به فروش مي رسيد هم اکنون با مبلغي در حدود پنج ميليون و ۳۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه جمهوري تهران معامله مي شود.
يکي از فروشندگان گوشي هاي HTC در اين باره گفت: به دليل بالا بودن مبلغ گوشي هاي اين برند اکثر کاربران تا کنون تمايل چنداني براي خريد از خود نشان نداند.
“کيوان مقيمي” افزود: به همين دليل اين گوشي اچ تي سي با افت قيمت چشمگيري در بازار تلفن همراه مواجه شده است.
مدل P3350 HTC گوشي قدرتمندي است که علاوه بر گوشي تلفن همراه به عنوان يک کامپيوتر جيبي مورد استفاده قرار مي گيرد.
مشخصه‌هايي مانند Microsoft Office Mobile براي خواندن و ويرايش اسناد Word و Excel و قابليتMedia Hub براي اجراي بازي‌ها يا شنيدن موسيقي و مديريت فايل‌هاي موسيقي يا کليپ‌هاي ويديويي از قابليتهاي بارز اين گوشي به شمار مي آيد.
گوشي موبايل HTC مدل P3350 ابعادي برابر با ۱۶.۵در ۵۸در ۱۰۸ ميلي‌متر دارد و وزن آن نيز ۱۳۰ گرم است. پشتيباني از شبکه‌هاي GSM 850 ، GSM 900 ، GSM 1800 و GSM 1900 از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي به شمار مي‌رود.
صفحه نمايش HTC مدل P3350 يک صفحه نمايش ۲.۸۴ اينچي TFT است که رزولوشني برابر با ۲۴۰در۳۲۰ پيکسل دارد و ۶۵ هزار رنگ را نمايش مي‌دهد.
باتري مصرفي گوشي موبايل P3350 نيز از نوع يون ليتيوم ۱۲۰۰ mAh است. اين باتري معادل ۲۰۰ ساعت در حالت آماده باش و در حدود ۴ ساعت مکالمه پاسخگوست.
دوربين به کار رفته در گوشي موبايل HTC مدل P3350 نيز يک دوربين کارآمد مجهز به حس‌گر ۲ مگاپيکسلي CMOS است. اين دوربين به فلاش و مود ماکرو مجهز نيست. عکس‌هاي اين دوربين از کيفيت نسبتا خوبي برخوردار هستند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا