گوشي W950 سوني اريکسون همچنان کمياب است

اکثر فعالان بازار معتقدند که اصلي ترين دليل کمياب بودن اين گوشي عرضه نشدن اين مدل در سطح بازار تلفن همراه بوده است.هم اکنون اين گوشي به بهاي سه ميليون ريال در بازار تلفن همراه فروخته مي شود.اين گوشي با تيراژ کم وارد بازار شد و به اين دليل که فاقد دوربين عکاسي و فيلمبرداري …

اکثر فعالان بازار معتقدند که اصلي ترين دليل کمياب بودن اين گوشي عرضه نشدن اين مدل در سطح بازار تلفن همراه بوده است.
هم اکنون اين گوشي به بهاي سه ميليون ريال در بازار تلفن همراه فروخته مي شود.
اين گوشي با تيراژ کم وارد بازار شد و به اين دليل که فاقد دوربين عکاسي و فيلمبرداري است، بيشتر مورد استفاده نيروهاي نظامي که اجازه استفاده از گوشي هاي دوربين دار را در محل کار ندارند قرار مي گيرد.
در همين حال گوشي W950 سوني اريکسون به عنوان يک گوشي ارگونوميک به کار گرفته مي شود.
حافظه داخلي بالا و داشتن صفحه نمايش لمسي از ديگر دلايلي است که باعث شد تا اکثر کاربران به خريد گوشي W950 سوني اشتياق نشان بدهند.
يکي ديگر از فعالان بازار در اين باره گفت: با توجه به ميزان فروش بالاي اين گوشي و در پي آن کمياب شدن اين مدل سوني اريکسون در گذشته افزايش قيمت اين گوشي نيز در روز هاي آتي پيش بيني مي شود.
گوشي مدل W950 سوني اريکسون نسخه جديد سري گوشي هاي واکمن مي باشد که مجهز به سيستم عامل Symbian 9.1 UIQ 3.0 با طراحي زيبا و کلاسيک است.
با وجود آنکه W950 فاقد دوربين است، اما داراي حافظه چهار گيگابايتي و کليد هاي مخصوص مولتي مديا مي باشد.
صفحه نمايش لمسي بزرگ TFT با رزولوشن QVGA يکي ديگر از مشخصه فني اين گوشي محسوب مي شود.
W950 به عنوان يک گوشي همراه مناسب پخش موسيقي طراحي شده است و توانست انتظار کاربران را در بازار برآورده سازد.
موضوعي که طراحان سوني اريکسون به آن پي برده اند، اين است که حتي بهترين گوشي هاي دوربين دار موجود در بازار (K850i سوني اريکسون يا N95 نوکيا) نيز به هيچ وجه با دوربين هاي ديجيتال قابل مقايسه نيستند، بنابراين اقدام به حذف دوربين کردند و به قابليت هاي ديگر گوشي مانند افزايش ظرفيت پخش موسيقي افزودند.
اين گوشي به UMTS، صفحه نمايش لمسي براي جستجوي آسان فايل هاي موسيقي، فهرست آهنگ ها، فايل هاي تک واحد موسيقي و آلبوم مجهز است.
گوشي ياد شده داراي يک پخش کننده موسيقي است که مي توان تا چهار هزار آهنگ را در حافظه ۴ گيگابايتي آن ذخيره نماييد.
از ديگر قابليت هاي اين مدل مي توان به نرم افزارهاي مولتي مديا، مرورگر صفحات وب، ايميل، قابليت پخش ويديويي، بازي هاي سه بعدي، قابليت ذخيره و به اشتراک گذاري فايل هاي ويديويي اشاره کرد.
برخي از کارشناسان در بازار تلفن همراه تهران معتقدند که گوشي W950 سوني اريکسون از بهترين گوشي هايي است که در سال ۲۰۰۶ عرضه شد.
W950 با قطر ۱۵ ميلي متر، باريک ترين گوشي هوشمند در بازار است ، در عين حال يک گوشي نسل سومي نيز به شمار مي رود که جمع و جور و سبک بوده و به راحتي در دست جا مي گيرد. صفحه کليد اين گوشي مسطح است و در نتيجه کار با آن راحت است و همچنين کليد چرخان و دکمه هاي اختصاصي پخش موسيقي در کناره هاي صفحه کليد قرار دارند تا به اين ترتيب، به راحتي به مجموعه فايل هاي موسيقي دسترسي داشته باشيم.
W950 به صفحه نمايش لمسي و قلمي مجهز است که کار جستجو را آسان مي کند و با سيستم تشخيص دست خط نيز سازگار است.
صفحه نمايش آن ۲/۶ اينچ، واضح و شارپ بوده و براي جستجو، مديريت فايل هاي موسيقي و ديدن تصاوير مناسب است.
۱۲۹/۱۳


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا