اي ميت از دو گوشي جديد خود رونمايي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”جيم موريسون”مدير عامل آي-ميت در باره جزييات اين گوشي ها گفت: ۹۵۰۲مجهز به شبکه ها ي پرسرعت HSDPAوHSUPA و سيستم ارتباطي بلوتوث است.وي افزود:اين گوشي برخوردار از فناوري “واي فاي”و فناوري GPS مي باشدو داراي کليدهاي ميانبر براي دسترسي سريع تر و راحت تر به منوهامي باشد.موريسون به …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”جيم موريسون”مدير عامل آي-ميت در باره جزييات اين گوشي ها گفت: ۹۵۰۲مجهز به شبکه ها ي پرسرعت HSDPAوHSUPA و سيستم ارتباطي بلوتوث است.
وي افزود:اين گوشي برخوردار از فناوري “واي فاي”و فناوري GPS مي باشدو داراي کليدهاي ميانبر براي دسترسي سريع تر و راحت تر به منوهامي باشد.
موريسون به سيستم پخش ويديويي اين گوشي اشاره کرد و گفت: اين سيستم اين امکان را در اختيا کاربر قرار مي دهد که فيلم هاي موجود در آن را به وسيله  يک  پرژکتور يا مانيتور يا حتي به وسيله صفحه نمايش بزرگ تماشا کنند.
اين مقام آگاه درباره ويژگي هاي ۸۵۰۲ اظهار نظر کرد:اين گوشي داراي صفحه کليد کاملQWERTY،با صفحه نمايشTFT 2.6اينچي است که قابليت پشتيباني از۶۵هزار رنگ را دارا مي باشد.
مدير عامل اي- ميت افزود: کاربران اين گوشي اين امکان را  دارند که از برنامه هاي “ورد”،”اکسل”و”پاورپوينت” استفاده کنند.
موريسون گفت: ۸۵۰۲مجهز به سيستم GPSمي باشد و کاربران اين امکان را در اختيار دارند که از کليپ هاي ويديويي و موسيقي در فرمت هاي مختلف بهره ببرند.
اي ميت شرکت فروشنده لوازم الکترونيکي مبتني بر “ويندوز موبايل و دفتر  مرکزي ان در دبي است و در انگليس، ايتاليا، ارمنستان، هند، استراليا، آمريکا و آفريقاي جنوبي نمايندگي دارد.
۱۳۴/ ۱۴
 


 



 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا