راکت پرسرعت براي انتقال ماهواره ارتباطي طراحي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:مسوليت  اين ماهواره آزمايشي ارايه ارتباطات اينترنتي”فوق”سريع مي باشد که سرويس هاي ان  محدوده وسيعي از آسيا اقيانوسيه و ژاپن را در بر خواهد گرفت.وي که نامش ذکر نشد ، افزود:اين راکت که H-2A  نام دارد ساعت ۶بعد از ظهر از …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:مسوليت  اين ماهواره آزمايشي ارايه ارتباطات اينترنتي”فوق”سريع مي باشد که سرويس هاي ان  محدوده وسيعي از آسيا اقيانوسيه و ژاپن را در بر خواهد گرفت.
وي که نامش ذکر نشد ، افزود:اين راکت که H-2A  نام دارد ساعت ۶بعد از ظهر از مرکز فضايي “تانگاشيما”در “کاگوشيما پريفکچر”به فضا پرتاب شد .
اين مرکز اعلام کرد که راکت بعد از قرارگيري در مدار زمين ماهواره Kizunaرا آزاد کرد تا در موقعيت تعيين شده توسط سازمان فضايي ژاپن قرار گيرد.
اين ماهواره به منظور هدايت حجم بيشتري از اطلاعات و انتقال اطلاعات با سرعت بالا در نواحي کوهستاني و نواحي حاشيه اي که ارايه سرويس هاي اينترنتي و ارتباطي از طريق زيربناهاي زميني با مشکلات بسياري روبه رواست، طراحي شده است.
سرويس هاي اين ماهواره در صورت از کار افتادگي شبکه هاي ارتباطي يا اختلال در سرويس ها  استفاده خواهد شد.
۱۳۴/  14



 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا