قيمت سيم کارت هاي همراه اول افزايش مي يابد

آنها معتقدند با نزديک شدن به روزهاي پاياني سال و ايام نوروز شاهد افزايش مراجعه کنندگان مشتريان به بازار سيم کارت خواهيم بود به همين دليل قيمت هاي سيم کارت هاي موجود در بازار از جمله پيش شماره هاي قديمي با افزايش قيمت به فروش خواهند رسيد.به گزارش خبرنگار موبنا ،به دليل برابر بودن عرضه …

آنها معتقدند با نزديک شدن به روزهاي پاياني سال و ايام نوروز شاهد افزايش مراجعه کنندگان مشتريان به بازار سيم کارت خواهيم بود به همين دليل قيمت هاي سيم کارت هاي موجود در بازار از جمله پيش شماره هاي قديمي با افزايش قيمت به فروش خواهند رسيد.
به گزارش خبرنگار موبنا ،به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا براي خريدوفروش سيم کارت هاي همراه اول در اولين روز از هفته جاري اين کالا با ثبات قيمت مشخصي در اختيار کاربران  قرار گرفت.
بر اساس اين گزارش کدهاي دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت   به ترتيب  به بهاي پنج ميليون و ۹۰۰ هزار ريال ،چهار ميليون و ۶۰۰ هزار ريال،سه ميليون و ۸۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال،سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کد يک به بهاي پنج ميليون و ۸۵۰ هزار ريال تا  شش ميليون ريال به فروش مي رسد و سيم کارت کارکرده کدهاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸”به بهاي چهار ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۲۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون ريال و دو ميليون و ۷۰۰ هزار به ريال به فروش مي رود.
سيم کارت اعتباري و ثابت ايرانسل به ترتيب به بهاي ۱۵۰ هزار ريال و ۷۵۰ هزار ريال به کاربران عرضه مي شود و سيم کارت صفر تاليا نيز به بهاي ۵۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا