گوگل به دنبال کاربران جهانی برای آزمایش نسخه بعدی «گوگل پلاس»

گوگل از کاربران می‌خواهد با دیگر آزمایش‌کنندگان حاضر در طرح صحبت کنند و به صورت همزمان با تیم توسعه دهنده «گوگل پلاس» در ارتباط باشند تا نظرات خود را ارایه دهند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شما به عنوان یک کاربر اینترنتی توقع دارید «گوگل پلاس» در آینده چه قابلیت‌هایی را شامل شود؟ شرکت گوگل هم‌اکنون به دنبال آزمایش کنندگان جهانی می‌گردد تا از کاربران کمک بگیرد نسخه بتا قابلیت‌های جدید شبکه اجتماعی «گوگل پلاس» را به کار بگیرند و آنها را مورد آزمون قرار دهند.

در این طرح گوگل از کاربران می‌خواهد با دیگر آزمایش‌کنندگان حاضر در طرح صحبت کنند و به صورت همزمان با تیم توسعه دهنده «گوگل پلاس» در ارتباط باشند تا نظرات خود را ارایه دهند. هدف گوگل از اتفاق مذکور این است که «گوگل پلاس» به یک شبکه اجتماعی محبوب‌تر تبدیل شود و در این مسیر بتواند به اهداف خود دسترسی پیدا کند. اگر شما هم مانند دیگر کاربران نظر مثبتی نسبت به «گوگل پلاس» ندارید، شرکت گوگل تصمیم گرفته است با افزودن قابلیت‌های جدید آن را بیشتر از گذشته شبیه به شبکه اجتماعی در اختیار مردم بگذارد.

گوگل به دنبال کاربران جهانی برای آزمایش نسخه بعدی «گوگل پلاس»

البته همه کاربران اجازه ندارند به عنوان یکی از آزمون کنندگان «گوگل پلاس» وارد این طرح شوند. شرکت گوگل اعلام کرد به دنبال کاربرانی می‌گذردد که توانمندی‌های زیر را داشته باشند:

  • به صورت فعال روی شبکه اجتماعی «گوگل پلاس» مطلب منتشر کنند
  • تمایل داشته باشند چیزهای بیشتری در مورد «گوگل پلاس» یاد بگیرند و در جریان توسعه آن مشارکت کنند
  • تمایل به انتشار بازخوردهای خود داشته باشند و در این زمینه به صورت گسترده با گوگل همکاری کنند

با این توضیحات اگر فکر میکنید شرایط بالا را دارید، به راحتی می‌توانید در این طرح عضو شوید و به شرکت گوگل کمک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا