معرفی بازی: Noir

Noir یک بازی پلتفرمر است. در این بازی تنها کافی است موجودی کوچک و سیاه‌رنگ را روی سطوح مختلف سرانده و در فرصت مناسب به سطوح دیگر بپرید.

موبنا – شاید جذاب‌ترین بخش نوآر را بتوان گیم‌پلی سریع و پراسترس این بازی دانست. علاوه بر هدف‌گیری درست، در نهایت عکس‌المل سریع شماست که حرف اول را در این بازی خواهد زد. راحتی و روان بودن کنترل این بازی، نوآر را به عنوانی جذاب و در عین حال سرگرم‌کننده در سبک پلتفرمر تبدیل کرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

در این بازی با خط داستانی خاصی رو به رو نیستید. تمام آن‌چه که این بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، یک موجود کوچک سیاه‌رنگ، تعدادی صفحه ابر مانند و دره‌ای به سوی ناکجا آباد است. شما باید این موجود سیاه‌رنگ را روی این صفحات ابر مانند حرکت داده و با پریدن از روی سطوح مختلف، از پورتال انتهای مرحله خارج شده و به مرحله بعدی روید.

معرفی بازی: Noir

علاوه بر جهت‌گیری درست و پریدن به موقع از روی سطوح، شما باید تعدادی دایره کوچک ابر مانند که در هوا معلقند را نیز جمع کنید. به خاطر داشته باشید، حتی اگر یکی از این دایره‌ها را جا بیندازید، نمی‌توانید مرحله را به پایان رسانده و باید مسیر رفته را دوباره بازگردید. درواقع پورتال انتهای هر مرحله، تنها پس از جمع کردن تمامی این دایره‌های کوچک باز خواهد شد.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این بازی، کنترل ساده و روان آن است. پس از آن‌که چپ دست و یا راست دست بودن خود را انتخاب کردید، بازی نحوه کنترل این کاراکتر عجیب و غریب را به شما آموزش می‌دهد. برای حرکت و سر خوردن روی صفحات تنها کافی است انگشت چپ خود را روی صفحه کشیده و برای جهت‌گیری و پریدن از دست راست خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید، از آن‌جایی که با شروع هر مرحله تایمر بازی نیز شروع به محاسبه زمان می‌کند، باید سعی کنید هرچه سریع‌تر حرکت کرده و در عین حالی که از دایره‌های سفید معلق در هوا نیز غافل نمی‌شوید، مرحله را به اتمام رسانید.

معرفی بازی: Noir

نوآر محیط عجیب و غریب و نامتعارفی دارد. درست معلوم نیست که در این بازی شما در آسمان به سر می‌برید یا این‌که روی دریاچه‌ای پوشیده از ماده‌ای سیاه رنگ و سمی شناور هستید. آن‌چه که معلوم است این است که در صورت هدف‌گیری اشتباه، شما به داخل مایعی سیاه‌رنگ سقوط کرده و شکست می‌خورید. گفتیم هدف گیری، در این بازی برای پریدن ابتدا باید هدف‌گیری کنید، یعنی انگشت دست راست خود را روی صفحه نگاه داشته تا جهت مناسب را پیدا کنید، سپس تنها کافی است انگشت خود را رها کرده تا موجود پشمالوی سیاه‌رنگ شما بپرد.

هر مرحله از این بازی از چند مرحله کوچک‌تر تشکیل شده است. هرچند در نهایت بازی برای محاسبه رکورد شما، مجموع زمان طی کردن تمامی این مراحل را باهم حساب می‌کند. البته اگر در یکی از این مراحل فرعی شکست بخورید، دوباره باید از اول همان مرحله بازی را ادامه دهید.

معرفی بازی: Noir

در این بازی با چالش‌های مختلفی نیز رو به رو می‌شوید. با پیش‌روی در بازی و پشت سر گذاشتن هر مرحله، بازی در مرحله بعدی چالش جدیدی را به شما ارائه خواهد کرد. این چالش‌ها شامل پیچیده‌تر شدن محیط بازی است. برای مثال در مراحل جلوتر با سطوح متحرک با جهت حرکت پیچیده‌ای رو به رو خواهید شد که پریدن روی آن‌ها حسابی سخت است و به عکس‌العمل بسیار سریعی احتیاج دارد.

یکی از جذابیت‌های اصلی عنوان نوآر را می‌توان در طراحی محیط بازی و مخصوصاً کاراکتر کوچک و بامزه آن دانست. محیط رنگارنگ بازی طراحی و گرافیک قابل قبولی داشته و در کنار موسیقی جذاب این عنوان، نوآر را به تجربه‌ای منحصر به فرد و سرگرم‌کننده تبدیل کرده‌اند.

پشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران گیم‌پلی‌های سریع و سبک پلتفرمر هستید، به هیچ وجه تجربه این عنوان را از دست ندهید.

  • معرفی بازی: Noir
  • معرفی بازی: Noir
  • معرفی بازی: Noir
  • معرفی بازی: Noir
  • معرفی بازی: Noir
  • معرفی بازی: Noir
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا