گوشی هوشمندی با نمایشگر شفاف (+عکس)

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – هر از چند گاهی اخباری درباره نمایشگرهای شفاف در فضای وب منتشر می شوند. اما اگر این فناوری برای یک تلفن همراه به کار گرفته شود با چه محصولی مواجه خواهیم بود؟ گوشی هوشمند مفهومی SVPER با نمایشگر آمولد شفاف می تواند پاسخی به این پرسش محسوب شود. رافائل زانیسکو، …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – هر از چند گاهی اخباری درباره نمایشگرهای شفاف در فضای وب منتشر می شوند. اما اگر این فناوری برای یک تلفن همراه به کار گرفته شود با چه محصولی مواجه خواهیم بود؟ گوشی هوشمند مفهومی SVPER با نمایشگر آمولد شفاف می تواند پاسخی به این پرسش محسوب شود.

1
رافائل زانیسکو، طراح صنعتی از آمستردام، هلند، خالق این طرح مفهومی است. همان گونه که در تصاویر مشاهده می شود با یک گوشی هوشمند جذاب مجهز به نمایشگر آمولد شفاف مواجه هستیم که دوربین جلو و اسکنر اثرانگشت آن در پشت نمایشگر پنهان شده اند. هنگام نیاز، هر دو قسمت در دسترس قرار خواهند گرفت اما در مواقع دیگر با پنهان شدن دوربین جلو و اسکنر اثرانگشت فضای بیشتری برای نمایشگر و ناحیه قابل لمس فراهم می شود.

2
این طرح مفهومی بر اساس فناوری تاکتوس شکل گرفته و از این رو مایع شفاف نمایشگر شفاف می تواند داخل تونل هایی در اندازه میکرو پمپ شود و یک برآمدگی روی نمایشگر ایجاد کند. طراحی شیک و جذاب این گوشی هوشمند با فریم آلومینیومی، دکمه هایی که با دقت ساخته شده اند و بدنه ای دو رنگ تکمیل می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا