جعفری و کاهش وزن

موبنا – جعفری از جمله گیاهانی است که در سراسر دنیا طرافدارن بسیاری دارد و معمولا به عنوان چاشنی غذا استفاده می شود اما مقدار جعفری که ما برای طعم دادن به غذاهایمان استفاده می کنیم بسیار ناچیز است و نمی تواند فواید بی شمار آن را به بدن ما برساند. بهتر است جایی برای …

موبنا
جعفری از جمله گیاهانی است که در سراسر دنیا طرافدارن بسیاری دارد و معمولا به عنوان چاشنی غذا استفاده می شود اما مقدار جعفری که ما برای طعم دادن به غذاهایمان استفاده می کنیم بسیار ناچیز است و نمی تواند فواید بی شمار آن را به بدن ما برساند. بهتر است جایی برای جعفری در وعده های غذایی مان باز کنیم و مصرف آن را افزایش دهیم تا بتوانیم از تاثیرات مثبت آن لذت ببریم.

جعفری فواید بسیار از جمله درمان عفونت های دستگاه ادراری و اختلالات و بیماری های کلیوی دارد. برگ و ریشه آن هر دو مفید هستند و در علم پزشکی و تولید دارو ها از آن ها استفاده می شود. در اینجا دستور تهیه چای جعفری را برای شما آماده کرده ایم که چربی سوزی عالی است که به شما کمک می کند در یک ماه از مواد و چربی های اضافی و مضر بدنتان راحت شوید.

۵ قاشق سوپ خوری جعفری خردشده را در یک لیتر آب جوش بریزید و بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه در همان حالت بماند سپس آن را هم بزنید و جعفری ها را از یک توری رد کنید و کنار بگذارید. دیگر چای چربی سوز شما آماده مصرف است. گاهی اوقات آب اضافی و غیر ضرروی در بدن شما موجب افزایش وزنتان می شود. جعفری با خاصیت ادرارآوری که دارد به شما کمک می کند آب های زائد را از بدنتان خارج کنید.

علاوه بر این، این چای به علت خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی که دارد سموم، باکتری ها و بسیاری از مواد مضر موجود در بدن شما را تخلیه می کند. به میزان مصرف این چای دقت کنید و مراقب باشید که بیش از حد از آن استفاده نکنید. سعی کنید روزانه بیش از یک لیتر از این چای استفاده نکنید. همین مقدار برای شما کافی است تا موتور کاهش وزن خود را به کار بیندازید.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا