محافظان آقای کره ای! (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی–  همان طور که ممکن است در اخبار مربوط به تکنولوژی شنیده باشید، ال جی G5 پرچم دار جدید کمپانی ال جی است. اما آن چیزی که G5 را متمایز ساخته، طراحی ماژولار گوشی است. از طریق این طراحی شرایطی فراهم شده است که می توان افزونه های مختلفی همچون کارت حافظه و …

موبنا، رکسانا دانیالی–  همان طور که ممکن است در اخبار مربوط به تکنولوژی شنیده باشید، ال جی G5 پرچم دار جدید کمپانی ال جی است. اما آن چیزی که G5 را متمایز ساخته، طراحی ماژولار گوشی است. از طریق این طراحی شرایطی فراهم شده است که می توان افزونه های مختلفی همچون کارت حافظه و همچنین ماژول های متنوع برای افزایش کیفیت صدای خروجی و یا ارتقا قدرت عکاسی به این گوشی هوشمند اضافه کرد.

دوربین دوم نیز با برخورداری از میدانی وسیع، تبدیل به ابزاری بکر برای تکمیل پکیج عکس برداری G5 شده است.
اما یک مورد دیگر هم وجود دارد که این پرچم دار را از گوشی های پیشین کمپانی متمایز می سازد و آن هم طراحی تمام فلز G5 است. اگرچه لمس یک گوشی تمام فلز احساس دلنشینی را به مخاطب القا می کند اما همانند بسیاری از گوشی های فلزی دیگر، این نسخه نیز نسبت به خراش و افتادن های احتمالی حساس است، به همین دلیل است که استفاده از قاب های محافظ ایده خوبی برای سالم نگه داشتن آن خواهد بود.
اگر برنامه خرید ال جی G5 را در ذهن دارید، در ادامه مطلب به نمایش مجموعه ای از مناسب ترین قاب های موجود برای این گوشی زیبا خواهیم پرداخت.
۱. LG G5 Quick Cover
قاب رسمی شرکت ال جی
1

۲. Lifeproof Fre
قیمت: ۷۹.۹۹ دلار
2

۳. Caseology Skyfall and Wavelength LG G5 Cases
قیمت: ۱۵.۹۹ تا ۱۶.۹۹ دلار
3

۴. Spigen Rugged Armor, Spigen Thin Fit, Spigen Ultra Hybrid
قیمت: ۱۰.۹۹ تا ۱۳.۹۹ دلار
4

۵. Trident Aegis Pro, Trident Krios
قیمت: ۱۹.۹۹ تا ۲۹.۹۹ دلار
5

۶. Speck Candyshell
قیمت: ۳۹.۹۵ دلار
6

۷. Obliq Skyline Advance, Obliq Flex Pro
قیمت: ۳۹.۹۹ دلار
7

۸. VRS Design Singel Fit and Crystal Bumper
قیمت: ۱۹.۹۹ تا ۳۲.۹۹ دلار
8

۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا