آیفون ۷ و ۷ Plus باز جزییات کامل معرفی شد

به گزارش موبنا، شایعات در این باره پیش از عرضه آیفون ۶s‌ و ۶s Plus منتشر شد و از مدت‌ها قبل اپل آزمایش مدل‌های اولیه این دو گوشی هوشمند را آغاز کرد. از آنجایی که آیفون همیشه به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، اخبار مربوط به آن برای کاربران اهمیت …

به گزارش موبنا، شایعات در این باره پیش از عرضه آیفون ۶s‌ و ۶s Plus منتشر شد و از مدت‌ها قبل اپل آزمایش مدل‌های اولیه این دو گوشی هوشمند را آغاز کرد.

از آنجایی که آیفون همیشه به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، اخبار مربوط به آن برای کاربران اهمیت فراوان دارد و به همین خاطر کارشناسان بر اساس تمام اخباری که تاکنون در این زمینه منتشر شده است، مهم‌ترین مشخصات مربوط به دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus را به قراز زیر منتشر کردند.

طراحی: آیفون ۷ یک طراحی کاملا جدید دارد و به همین خاطر شکل ظاهری آن با آیفون ۶s متفاوت است. بدنه این دستگاه از آلومینیوم بسیار قوی‌تر یا نوعی ماده موسوم به لیکوئیدمتال ساخته شده است. این دستگاه ضدآب است و برای نمایشگر آن از فناوری Touch ID استفاده شده است. این گوشی جک ورودی هدفون ۳.۵ میلیمتری ندارد.

سخت‌افزار: این دستگاه تراشه مرکزی ۱۶ نانومتری A10 را در خود جا داده که این تراشه در شرکت TSMC ساخته شده است. پیش‌بینی می‌شود گوشی هوشمند آیفون ۷ رم ۲ گیگابایتی داشته باشد و آیفون ۷ Plus هم با رم ۳ گیگابایتی عرضه شود.

نمایشگر: اندازه نمایشگر و کیفیت آن قرار است مانند آخرین مدل کنونی حفظ شود. فناوری ۳D Touch در نمایشگر این گوشی هوشمند می‌تواند از سیستم چند-لمسی هم پشتیبانی کند. به احتمال قوی این گوشی هوشمند با نمایشگر AMOLED عرضه نمی‌شود.

دوربین: از آنجایی که اپل در سال ۲۰۱۵ دوربین دیجیتالی در آخرین گوشی هوشمند خود را به‌روز کرد، بر این اساس نمی‌توان منتظر مگاپیکسل بیشتر در آیفون ۷ بود. این مسئله به آن معنی خواهد بود که در گوشی هوشمند آیفون ۷ هم از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی iSight و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی FaceTime استفاده شده است.

تاریخ عرضه: پیش‌بینی می‌شود که طبق روال سال‌های گذشته اپل در اوایل سپتامبر ۲۰۱۶ از این گوشی هوشمند رونمایی کند. زمان عرضه دو گوشی هوشمند آيفون ۷ و آیفون ۷ Plus نیز اواخر سپتامبر ۲۰۱۶ اعلام شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا