ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان الکامپ

به گزارش خبرنگار موبنا، در نشستی که با حضور صائبه سلوکی سرپرست دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، حسام خانکشی زاده رئیس اداره ارزیابی، بامه مسئول روابط عمومی صندوق و آزاد معروفی عضو شورای مرکزی سازمان نصر کشور برگزار شد، حمایت و ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان در الکامپ بیست و یکم مطرح و …

به گزارش خبرنگار موبنا، در نشستی که با حضور صائبه سلوکی سرپرست دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، حسام خانکشی زاده رئیس اداره ارزیابی، بامه مسئول روابط عمومی صندوق و آزاد معروفی عضو شورای مرکزی سازمان نصر کشور برگزار شد، حمایت و ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان در الکامپ بیست و یکم مطرح و بررسی شد.
سازمان برای نخستین بار از تمام شرکت هایی که در الکامپ بیست و یکم شرکت کرده اند با ارائه تسهیلات حمایت می کند. سرپرست دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهم نامه سازمان با صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک و با هدف ایجاد شرایط برابر برای تمامی شرکت کنندگان در نمایشگاه الکامپ، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.
سلوکی با ابراز امیدواری از این اقدام به تشریح شرایط ارائه تسهیلات پرداخت و گفت: این تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصدی با تنفس دو ماهه است که بازپرداخت آن طی ۷ قسط و به مدت یک سال خواهد بود.
با توجه به محدودیت در منابع و زمان از متقاضیان دریافت تسهیلات مذکور، درخواست می شود فرم های پیوست را تکمیل کنند و حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۴ آذر ماه به دبیرخانه سازمان نظام صنفی کشور به نشانی ایمیل info@irannsr.org ارسال کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا