تحقیقات تازه در پرونده ٦ مامور متهم به قتل

با رد اعتراض این ماموران به بازداشت موقت در دادگاه کیفری بار دیگر پرونده برای بررسی‌های میدانی  به دادسرای جنایی پایتخت برگشت. بامداد روز دوشنبه چهارم آبان‌ماه ٦ مامور پلیس یک خودروی پراید را در منطقه افسریه تهران هدف گلوله‌های مرگبار خود قرار دادند. وقتی گزارش این تیراندازی به کلانتری ١٥٧ مسعودیه مخابره شد، تیمی …

با رد اعتراض این ماموران به بازداشت موقت در دادگاه کیفری بار دیگر پرونده برای بررسی‌های میدانی  به دادسرای جنایی پایتخت برگشت. بامداد روز دوشنبه چهارم آبان‌ماه ٦ مامور پلیس یک خودروی پراید را در منطقه افسریه تهران هدف گلوله‌های مرگبار خود قرار دادند.

وقتی گزارش این تیراندازی به کلانتری ١٥٧ مسعودیه مخابره شد، تیمی از ماموران وارد عمل شدند و مشخص شد ٦ مامور اداره آگاهی سبزوار عاملان این تیراندازی بوده‌اند که با اسلحه کلاشینکف به سمت این خودرو شلیک کرده بودند. بررسی‌ها نشان می‌داد ٣ سرنشین این خودرو کشته شده و یک‌نفر دیگر به شدت مجروح شده‌ است. ماموران پلیس وقتی پیش روی بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی قرار گرفتند، پرده از جزییات ماجرا برداشتند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که ماموران پلیس آگاهی به دنبال مردی قاتل بودند که يك‌ماه پیش يك دامدار را در سبزوار به قتل رسانده است. متهم پس از این جنایت به تهران گریخت. یکی از ماموران به بازپرس پرونده گفت: همراه پنج نفر از همکارانم با دریافت نیابت قضائی برای دستگیری یک متهم به قتل با دو خودرو به تهران آمدیم. ساعتی قبل فرد مظنون را حوالی افسریه شناسایی کردیم. برای دستگیری او وارد عمل شدیم که به علت ادامه مسیر خودروی پراید تیراندازی کردیم.

در این حادثه پسر ٢٤ساله که به‌عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب بود، همراه برادر ٣٠ساله و دوست ٢٦ساله‌، جانشان را از دست دادند. پس از تحقیق از شاهدان ماجرا و بررسی محل تیراندازی، با دستور بازپرس جنایی تهران، ٦ مامور پلیس به اتهام قتل عمد بازداشت شدند.

با اعتراض ماموران پلیس به قرار بازداشت موقت، پرونده برای رسیدگی به اعتراض ٦ افسر بازداشت شده، به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارسال شد که روز گذشته قضات دادگاه کیفری به ریاست قاضی نورالله‌ عزیزمحمدی پس از مطالعه پرونده قرار بازداشت موقت ٦ مامور پلیس به اتهام قتل عمد را تأیید کردند. پرونده این ٦ مامور بار دیگر به دادسرای جنایی بازگشت و تحقیقات درخصوص مرگ ٣ سرنشین پراید وارد مرحله‌ای جدید شد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا