جدیدترین مدل سری N ایسوس معرفی شد

به گزارش خبرنگار موبنا، سری N ایسوس جزو یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین نوت بوک های ایسوس به شمار می رود و کاربران مدل های این سری را با ویژگی های همچین کیفیت بالای ساخت، صدایی بسیار رسا و کارایی بالا می شناسند. اما ایسوس به تازگی و در راستای معرفی مدل …

به گزارش خبرنگار موبنا، سری N ایسوس جزو یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین نوت بوک های ایسوس به شمار می رود و کاربران مدل های این سری را با ویژگی های همچین کیفیت بالای ساخت، صدایی بسیار رسا و کارایی بالا می شناسند.
اما ایسوس به تازگی و در راستای معرفی مدل های جدید خود که به پلتفرم Sky lake مجهز می باشند N552 را معرفی نموده است. از ویژگی های این مدل می توان به صفحه نمایش ۴k،تکنولوژی های نسل جدید ایسوس و فناوری بهبود یافته SonicMaster اشاره نمود.
نوت بوک N552 کارایی بالایی را به نمایش می گذارد. این نوت بوک به پردازنده نسل ۶ اینتل که دارای ۴ هسته پردازش مستقل می باشد، مجهز است.
از ویژگی های پردازنده های نسل ۶ اینتل می تواند به ۱۵ درصد عملکرد بیشتر و در عین حال ۳۰% مصرف انرژی کمتر، اشاره نمود.
این مدل به جدیدترین نسل از پردازنده های گرافیکی NVidia مدل GTX960M مجهز می باشد. وجود این پردازنده گرافیکی خیال کاربر را از بابت پردازش های گرافیکی سنگین راحت می نماید. همانطور که پیشتر بدان اشاره شده این مدل به پلتفرم جدید اینتل مجهز می باشد.
یکی از نکات بسیار مهم و جذاب در مورد این پلتفرم پشتیبانی ۳ صفحه نمایش با وضوح تصویر ۴k به صورت همزمان می باشد. N552 مجهز به حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه پر سرعت SSD PCIe® x4 1500MB/s می باشد.
این موضوع باعث افزایش چند برابری سرعت این دستگاه خواهد شد. البته این میزان قابلیت ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت را دارد. همچنین این مدل حداقل به ۸ گیگابایت حافظه پر سرعت DDR 4 مجهز می باشد که تا میزان ۱۶ گیگابایت قابل ارتقا می باشد. وجود پورت USB Type-c از نوع SuperSpeed از نوع USB 3.1 سرعت انتقال فایل را تا ۱۰Gbit/s افزایش می دهد. یعنی ۲۰ برابر بیشتر از سرعت USB 2.0 و دو برابر سریعتر از USB 3.0 .
N552 به صفحه نمایش K 4/UHD مجهز است. صفحه نمایش این دستگاه از نوع IPS می باشد و ۴ برابر با کیفیت از صفحه نمایش های Full HD است.
صفحه نمایش با کیفیت این مدل از میزان تراکم پیکسلی ۲۸۲ ppi بهره می برد که این موضوع تضمینی برای نمایش هر چه بیشتر جزئیات تصویر می باشد. صفحه نمایش ۴K این دستگاه تصاویر را بسیار واضح و شفاف تر نسبت به صفحه نمایش های دیگر نشان می هد، به طوریکه حتی متن های بسیار ریز بسیار راحت دیده و خوانده می شوند. پنل IPS این دستگاه از محدوده دید ۱۷۸ درجه برخوردار می باشد و از محدوده وسیعی از رنگ ها پشتیبانی می نماید. به طوریکه توانایی نمایش ۷۲% رنگ ها در حالت NTSC و ۱۰۰% sRGBو ۷۴% Adobe RGB دارد. همچنین ایسوس از تکنولوژی انحصاری خود با نام ASUS Eye Care در صفحه نمایشN552 استفاده نموده است. فناوری که به ادعای ایسوس ۳۳% بیشتر از چشم کاربر محافظت می نماید.
تمامی نوت بوک های سری N از طراحی زیبا و خاصی بهره می برند که از مشخصات بارز آنها بدنه تماما فلزی می باشد.N552 نیز از این موضوع مستثنی نمی باشد و بدنه آن تماما از جنس آلومینیوم می باشد.
ایسوس در طراحی این محصول سنگ تمام گذاشته و در طراحی بدنه آن از دوایر منظم و ظریفی استفاده نموده است که دور برند ایسوس شکل یافته است و این موضوع جلوه ای خاص به این نوت بوک زیبا بخشیده است.
همچنین لوگو ایسوس که در پشت دستگاه قرار دارد مجهز lid می باشد که در هنگام کار با دستگاه لوگو روشن می شود. به گفته ایسوس این نوع طراحی از روح ZEN نشات می گیرد.
صفحه کلید این مدل مجهز به نور پس زمینه می باشد که در محیط های تاریک بیش از پیش به کار کاربران خواهد آمد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا