۲ میلیارد کاربر گوشی هوشمند تا سال ۲۰۱۶

به گزارش موبنا، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی یعنی حدود یک ماه دیگر تعداد کاربران جهانی که صاحب گوشی هوشمند هستند از ۱.۹ میلیارد نفر هم فراتر خواهد رفت. این در حالی است که مرکز eMarketer پیش‌بینی کرده است پایان سال ۲۰۱۶ شمار مجموع کاربران جهانی که صاحب گوشی هوشمند هستند از …

به گزارش موبنا، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی یعنی حدود یک ماه دیگر تعداد کاربران جهانی که صاحب گوشی هوشمند هستند از ۱.۹ میلیارد نفر هم فراتر خواهد رفت.

این در حالی است که مرکز eMarketer پیش‌بینی کرده است پایان سال ۲۰۱۶ شمار مجموع کاربران جهانی که صاحب گوشی هوشمند هستند از ۲.۲ میلیارد نفر هم فراتر خواهد رفت.

در بررسی‌های کنونی پیش‌بینی شده است دو سیستم عامل اندروید و ویندوز فون طی سال ۲۰۱۶ میلادی به افزایش محبوبیت خود نزد کاربران جهانی ادامه دهند و در مقابل از سهم iOS در بازار جهانی کاسته شود.

حضور پررنگ‌تری گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی باعث می‌شود تعداد بیشتری از مردم آنلاین شوند، بازار ابزارهای موبایلی داغ‌تر شود و بازاریابی موبایلی نیز رونق بیشتری پیدا کند.

مرکز تحقیقاتی eMarketer بر این باور است که فرآیند افزایش فروش گوشی هوشمند در بازار جهانی تا سال ۲۰۲۰ میلادی ادامه پیدا می‌کند و پس از آن فناوری‌های پوشیدنی جایگزین گوشی‌های هوشمند می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا