برگزیدگان مرحله نهایی مسابقات بازی های رایانه ای مشخص شدند

به گزارش خبرنگار موبنا، “جواد موحد” دبیر مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس از مشخص شدن برگزیدگان رشته های فیفا و pes و کانتر خبر داد. موحد در این خصوص بیان داشت: گیمرها در یک رقابت نفس گیر سه روزه به رقابت پرداختند و در نهایت مسابقات فینال رشته های یاد شده در …

به گزارش خبرنگار موبنا، “جواد موحد” دبیر مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس از مشخص شدن برگزیدگان رشته های فیفا و pes و کانتر خبر داد.
موحد در این خصوص بیان داشت: گیمرها در یک رقابت نفس گیر سه روزه به رقابت پرداختند و در نهایت مسابقات فینال رشته های یاد شده در روز جمعه ۶/۹/۹۴ برگزار شد و نفرات اول تا هشتم رشته های فیفا و pes در پلتفرم های کنسول، pc و کانتر مشخص شدند.
وی در این خصوص گفت: مراسم افتتاحیه فینال دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس چهارم آذرماه سال ٩٤ در مجتمع فرهنگی ورزشی آرش میراسماعیلی با حضور موسویان ریاست مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و کریمی قدوسی ریاست بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد و نفرات برتر جام بزرگ بازیهای رایانه ای خلیج فارس گردهم آمدند.
مرحله مقدماتی دومین دور این مسابقات از آبان ماه سال جاری بصورت آنلاین و حضوری در ٧ رشته بازی در بیش از ٤٠ بازی سرا در سراسر کشور برگزار شد و ٤٥٠ نفر بعنوان نفرات برتر به مسابقات فینال راه یافتند
جواد موحد دبیر این دوره از مسابقات در رابطه با رشته بازیهای گزینش شده گفت: پس از برگزاری کارگروه های اجرایی در تابستان سال جاری مقرر گردید بازیهای فیفا و پس در دو پلت فرم کنسول و پی سی ، بازیهای کانتر و دوتا٢، بصورت گروهی و انفرادی و بازیهای ایرانی گلدن کاپ و ارتش های فرازمینی در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند.
وی ادامه داد به مدد تلاش تیم اجرایی در این دوره همانند سال گذشته بازیهای خارجی تحت قوانین داخلی ویرایش شده و بصورت آنلاین در اپراتور بازی خلیج فارس برگزار شد و همچنین به منظور پوشش و حمایت از تولید کنندگان داخلی دو عنوان بازی نیز برای رقایت میان مشارکت کنندگان انتخاب شده است
دبیر جام خلیج فارس در ادامه گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم این مسابقات بر اساس تقویم مشخص در طول سال برگزار کنیم.
در برگزاری این دوره از مسابقات شبکه ملی فرهنگ، وزارت ورزش و جوانان و شهرداری تهران نیز مشارکت داشته اند.
فینال مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس در مجتمع فرهنگی ورزشی آرش میراسماعیلی تا تاریخ ٨ آذر ماه سال در حال برگزار می باشد و به نفرات برتر در مراسم اختتامیه جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا