انتقاد شریعتمداری از مخالفان برجام

محمد شریعتمداری در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: راز خوشحالی این جماعت از پرت‌شدن’برجام در پرتگاه ‘چه می‌تواند باشد؟ اگر نظر این جماعت این باشد که برجام مشروط، سند ننگینی است و به این جهت از افتادنش به پرتگاه خوشحال‌اند! که این توهین آشکاری به مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی نظام …

محمد شریعتمداری در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:
راز خوشحالی این جماعت از پرت‌شدن’برجام در پرتگاه ‘چه می‌تواند باشد؟ اگر نظر این جماعت این باشد که برجام مشروط، سند ننگینی است و به این جهت از افتادنش به پرتگاه خوشحال‌اند! که این توهین آشکاری به مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی نظام است! که آن را لازم دانسته و تصویب کرده‌اند!؟

اگر چنین نیست و چون افتادن برجام به پرتگاه را معادل قطعیت ادامه تحریم‌های وحشیانه دشمن و رانت‌خواری زالوصفتانی نظیر ب – ز و همراهان و مسببان آن می‌دانند و از این بابت خوشحال‌اند؟ که این هم باز اعتراف عجیب و بی‌نظیری‌ست! واگر این دو نیست چرا این جماعت این‌قدر برای زمین‌خوردن برجام مشروط ذوق‌زده دقیقه‌شماری می‌کنند؟

آیا خوشحالی این جماعت در رنج و عذاب ملت مسلمان ایران است؟ آیا اینها از بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی کشور و در نتیجه تعطیلی کامل واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری و نشاط اقتصادی و مآلاً توسعه فقر و بیکاری و فساد و فحشاء و… لذت می‌برند؟ آیا این جماعت مرد جنگ با دشمن و مخالف هر گونه سند آتش‌بس حتی موقت حتی به تشخیص و صلاحدید رهبری نظام حتی بعنوان یک تاکتیک جنگی برای تقویت قوا؟ و آماده جان‌بازی و جان‌فشانی در راه آرمان‌های اسلام و قرآن حتی جلوتر از رهبری نظام اسلامی هستند!؟ و برای شهادت و یا نابود کردن دشمن با سلاح ایمانی راسخ‌تر از آنچه رهبری می‌دانند سر از پا نمی‌شناسند؟

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا